Terug naar overzicht
bij ons waren het ook de kids. zal hem er morgen via zz laptop opzetten
Petra wil je mij de uitnodiging ook sturen? Ik wil ook iets doen met,onze jongens. Bedankt!
Danté en Aiyden kondigen vol trots aan dat hun mama en papa gaan trouwen Op 17 juli 2015 staan zij hand in hand in het kasteel van Alden Biesen voor de ambtenaar van de burgerlijke stand wij willen dit graag samen met u vieren op 17 juli 2015 vanaf 19 u Zaal Sint-Amandus Sint-Aldegondisstraat 5 3740 Kleine Spouwen Laat ons voor 17 juni even weten of je wel of niet mee komt vieren? Petra 0474 ........... Bjorn 0473.................. Kadotip *
Danté en Aiyden kondigen vol trots aan
dat hun mama en papa gaan trouwen
Op 17 juli 2015 staan zij hand in hand
in het kasteel van Alden Biesen
voor de ambtenaar van de burgerlijke stand
wij willen dit graag samen met u vieren
op 17 juli 2015
vanaf 19 u
Zaal Sint-Amandus
Sint-Aldegondisstraat 5
3740 Kleine Spouwen
Laat ons voor 17 juni even weten of je wel of niet mee komt vieren?
Petra 0474 ...........
Bjorn 0473..................
Kadotip *
dan op een klein kaartje dat we bij de uitnodiging steken van de mensen die we op de trouw willen hebbendaar staat opMama en Papa schuiven elkaar de ringen aanop 17 juli 2015 om 11u30 in het kasteel van Alden BiesenZij in een jurk, hij in in pak, nu gaat echt echt gebeuren
opes was een stuk vergetenzo is het juistMama en Papa schuiven elkaar de ringen aanop 17 juli 2015 om 11u30 in het kasteel van Alden Biesenom dit te vieren lijkt het mijn mama en papa fijnals u hierbij aanwezig wilt zijnZij in een jurk, hij in in pak, nu gaat echt echt gebeuren
ik zag eens een zwart wit foto van twee paar kinderbenen in de trouwschoenen van mama en papa.Echt knap gedaan!
Hallo,Ik zie nu pas deze oproep en wil je onze uitnodiging eens laten weten.Wij hebben USB Kaarten (de grote van een bankkaart) laten bedrukken met onze foto erop en de tekst "wij gaan trouwen". Op deze kaart hebben we dan een filmpje geplaatst waarop onze zoon (10 jaar) de mensen allemaal uitnodigt. Onze zoon wou dit heel graag doen en ik moet zeggen dat hij dat supergoed heeft gedaan. We hebben het wat grappig gemaakt en wat attributen gebruikt. Meermaals moeten proberen maar ineens hadden we het filmpje dat we wilden. Jullie misschien disney gebruiken op de kaart of in het filmpje? Wel moeten we nu zoeken achter gewatteerde enveloppen want naar het schijnt komen heel veel enveloppen leeg aan bij de mensen :-( Maar de meeste uitnodigingen gaan we persoonlijk afgeven. Groetjes Sandra
Wat is jullie uitnodiging geworden?Ik heb 2 kindjes en zou ook hen graag op de uitnodiging. Kan je mij jouw uitnodiging sturen?Kathyvdh24@hotmail.com Groetjes Kathy