Terug naar overzicht
We moeten steeds optimistisch blijven, maar ook in augustus kan het ofwel 's avonds te fris zijn of winderig en nat. Tevens kan een winderige regenbui voor schade zorgen bij electrische apparatuur.
Beste Tamara & DavyProficiat met jullie trouwplannen.Als professioneel weddingplanner & stylist kan ik jullie zeker helpen bij de organisatie & styling van een dergelijk huwelijksfeest.Voor meer info of een vrijblijvend kennismakingsgesprek bij jullie thuis contacteer mij gerust via allegebeure@skynet.be Vriendelijke groetDavy Achtenwww.allegebeure.be
Ik weet ook wel dat het in de zomer 's avond frisjes of winderig kan zijn. Begrijp niet echt waar je naar toe wil. Het is voorzien dat het feest zou doorgaan in de tent, aangezien die al meermaals gehuurd werd als feestlocatie, en de eigenaars hier ook hun huwelijksfeest in gegeven hebben zullen hiervoor toch wel voorzieningen getroffen zijn. We beschikken ook over een klein zaaltje, maar het is niet onze intentie om die echt te gebruiken. Ik denk ook niet dat wij het enige koppel zullen zijn dat graag een feest in een tent wil geven ofwel?@ Davy: dankjewel voor het aanbod, maar we willen zoveel mogelijk zelf doen. De eigenaar van de locatie heeft ook wel een adresje voor materiaal, maar wil graag wat vergelijkingswerk doen vandaag dat ik benieuwd was naar verschillende leveranciers. En op vlak van decoratie weten we hier met een paar man samen wss meer als alleen ;-)