Nu Online
Momenteel zijn er 644 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Meubilair

14-1-2015 22:59:40
Hoi,

We zijn op zoek naar een locatie voor ons dansfeest op 1 augustus '15. We hebben een aantal opties.

Een van de opties is om ons dansfeest te laten doorgaan in een starshade tent op locatie. Nu is het noodzakelijk dat we hiervoor zelf nog een houten vloer en meubilair voor voorzien.

Ik dacht aan het 'lounge'principe , gezellige salonhoekjes in de tent. Dan middenin de dansvloer met enkele statafels. Uiteraard hangt het boeken van deze locatie af met hetgeen dat er nog zou bijkomen aan huur van meubilair ed.

Iemand tips waar we aan een 'eerlijke' prijs mooi materiaal kunnen lenen. Dus iemand die al ervaring had met de desbetreffende firma die hij of zij aanraadt? Locatie is omgeving Beringen, Beverlo.

Ook leuke tips op de tent te versieren zijn welkom. Aangezien de tent uitloopt in een punt zou het mss leuk zijn de punt te versieren losgelaten heliumballonnen? DIY projectjes mogen, kant en klare oplossingen ook natuurlijk ;-)

Groetjes

Tamara

Tamara
28-7-2015
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 838

WWW.DISCOVIDEO.BE

Meld misbruik15-1-2015 8:07:17

We moeten steeds optimistisch blijven, maar ook in augustus kan het ofwel 's avonds te fris zijn of winderig en nat.
Tevens kan een winderige regenbui voor schade zorgen bij electrische apparatuur.

Davy

Meld misbruik15-1-2015 8:19:08

Beste Tamara & Davy

Proficiat met jullie trouwplannen.
Als professioneel weddingplanner & stylist kan ik jullie zeker helpen bij de organisatie & styling van een dergelijk huwelijksfeest.
Voor meer info of een vrijblijvend kennismakingsgesprek bij jullie thuis contacteer mij gerust via allegebeure@skynet.be

Vriendelijke groet

Davy Achten
www.allegebeure.be

Tamara
28-7-2015
 Meld misbruik15-1-2015 22:04:23

Ik weet ook wel dat het in de zomer 's avond frisjes of winderig kan zijn. Begrijp niet echt waar je naar toe wil. Het is voorzien dat het feest zou doorgaan in de tent, aangezien die al meermaals gehuurd werd als feestlocatie, en de eigenaars hier ook hun huwelijksfeest in gegeven hebben zullen hiervoor toch wel voorzieningen getroffen zijn. We beschikken ook over een klein zaaltje, maar het is niet onze intentie om die echt te gebruiken. Ik denk ook niet dat wij het enige koppel zullen zijn dat graag een feest in een tent wil geven ofwel?

@ Davy: dankjewel voor het aanbod, maar we willen zoveel mogelijk zelf doen. De eigenaar van de locatie heeft ook wel een adresje voor materiaal, maar wil graag wat vergelijkingswerk doen vandaag dat ik benieuwd was naar verschillende leveranciers. En op vlak van decoratie weten we hier met een paar man samen wss meer als alleen ;-)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...