Nu Online
Momenteel zijn er 408 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

waar en wanneer

29-1-2007 19:11:25
Hallo !
wij trouwen op 27/10. Ikzelf heb mijn trouwkledd al gevonden, maar wanneer moeten we het kostuum voor mijn ventje gaan kiezen ? Hij zou dit willen gaan huren. Weet er iemand een goede winkel in regio Anwterpen met veel keuze ? Alvast bedankt ! Nog veel plezier met jullie voorbereidingen !
Groetjes, katleen

katleen
27-10-2007
Meld misbruik

Reacties: 1 | Gelezen: 583

Véronique
16-6-2007
 Meld misbruik29-1-2007 21:13:34

Hallo Katleen,

Wij zijn in december eens gaan informeren wanneer we voor het jacket voor mijn vriend en de mannen uit de suite moeten gaan kijken. Voor mijn vriend moeten we begin maart gaan passen. Dan beslissen wij ook de kleur en das voor de mannen van de suite. Zij hebben dat tot mei de tijd om te gaan passen.
Wij gaan onze jackets huren bij Smets in Brasschaat. Ze verhuren daar ook kostuums, maar of ze veel keuze hebben weet ik niet.
Misschien ook best eens informeren wanneer zij aanraden wanneer je het beste kan komen om te passen.
Groetjes,
Véro

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Mannenmode nodig?
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
De Maeyer Ceremoniekostuums Verhuur kostuums voor heren en bruidsjonkers in Sint-niklaas
Wij verhuren kostuums voor elke gelegeheid. U heeft keuze uit Jacquets, Smokings en kostuums in verschillende kleuren (zwart, grijs, grijs met een streep) NIEUW BLAUWE KOSTUUMS Wij hebben ook Jacquets en blauwe kostuums voor bruidsjonkers Meer info