TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Daisy
3-11-2007
|
29-1-2007 20:05:09
Hoi Lieke,
Ik laat mijn boeket vriesdrogen bij Jan Cottignie (www.jan-cottignie.com ). Zij komen het boeket ophalen tijdens het trouwfeest zelf zodat de bloemen nog vers zijn als ze de vriezer ingaan. Drie maanden later krijg je het dan terug.
Groetjes, Daisy
|
|
Lies
30-6-2007
|
29-1-2007 20:09:28
Hey dag Lieke,
ik heb geen idee van prijzen, maar heb wel al gehoord dat het redelijk duur is... Ik heb er ook twee keer eentje gezien en eerlijk gezegd vind ik het maar niks: de kleuren enzo worden wel een beetje behouden, maar je ziet toch duidelijk een verschil, het is veel 'fletser', het mist iets. Ik vind het ook maar een raar zicht, zo'n boeket in een glazen stolpje. Maar smaken verschillen natuurlijk, dus doe wat je zelf het meeste aanspreekt! In de meeste trouwtijdschriften staat er telkens een advertentie over een firma die het doet: http://www.freezyflor.be/nl_menu_alg.htm Daar vind je ook de prijs: tussen de 250 en 335 euro!
Veel succes in elk geval! Lies 30-06-07
|
|
Daisy
3-11-2007
|
29-1-2007 20:10:19
Hoi Lieke,
Ik hier nog eens terug .... De prijzen voor het vriesdrogen bij Jan Cottignie schommelen tussen de 240 en de 345 euro
Groetjes, Daisy
|
|
Sabrina
5-5-2007
|
29-1-2007 20:40:34
Ik heb dit laten doen en heb mijn boeket van vorige week terug. Ik heb dit gewoon terug naar de bloemist gedaan van waar het kwam en zij hebben dit verder geregeld. Ik heb hiervoor 110 euro moeten betalen, dit is wel enkel voor het drogen. Ik wou dit gewoon laten doen omdat dit toch een 'speciaal' bloemstuk is en ik wou dit behouden. De kleuren vind ik wel donkerder al ervoor en het is natuurlijk een stukje kleiner...
Groetjes
|
|
Lieke
22-6-2007
|
30-1-2007 18:06:49
Bedankt voor de reacties!!! Ik zal ook eerst eens gaan luisteren bij de bloemist en dan zie ik wel wat ik ermee doe!!!
Lieke
|
|
Ingrid
19-8-2006
|
14-2-2007 13:39:43
Dag Lieke
Je bruidsboeket laten vriesdrogen is zeker een aanrader. Wij hebben dit ook gedaan bij Jan Cottignie. Zeer professioneel, zeer vriendelijk onthaal, alles pico bello... en het leuke is dat hij ook zelf bruidsboeketten maakt, zodat hij jou perfect kan adviseren welk model van stolp te nemen. Mijn echtgenoot en ikzelf hebben om en bij 850 foto's van boeketten bekeken, er onze dertig favorieten afzonderlijk uitgekozen, daarna gezamenlijk geëlimineerd tot een 5-tal en dan heeft zijn echtgenote samen met mijn echtgenoot het finale bruidsboeket samengestelt terwijl ik me even verwijderde. De dag voor het huwelijk belden ze nog naar mijn echtgenoot om iets af te stemmen, zodat ik echt wel een uniek bruidsboeket had. Mijn bruidsboeket was gewoonweg perfect qua kleur, bloemen, grassen, bladgroen, grootte. En omdat alles bij hen zo goed verliep hebben we maar meteen ook onze corsages, bloemstukken voor de kerk alsook voor de bruidkinderen bij hen laten maken.
Daarenboven is alles aan een zeer goede prijs-kwaliteitverhouding en hoef je je werkelijk geen zorgen te maken over het al dan niet op tijd geleverd zijn van de bloemstukken. Jan is speciaal voor ons eerst tot aan de kust gereden om het bruidsboeket etc. af te leveren en daarna naar de feestzaal waar de kerkelijke plechtigheid doorging. Perfect opgesteld door hem.
Nu nog hebben wij contact en is het steeds plezierig hen te kunnen aanbevelen.
|
|
|
|
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Floralytes , de nieuwe trend tafeldecoraties !
in meerhout |
"wondermooie creaties op locatie, voor u en uw omgeving"
in Bocholt |
Schakel De Tafeldecorateur in voor de aankleding van jullie tafels, dan zijn jullie zeker van een piccobello diner of feest!
in Gent |
|