Terug naar overzicht
Jammer dat mensen zo soms kunnen zijn, zeker als het familie is. Ik heb een schoonmoeder die zich spijtig genoeg met alles moeit! Maar goed dat je wat afstand genomen hebt, zo kunnen jullie genieten van jullie gezinnetje! En proficiat met de beslissing dat jullie het opnieuw gaan overdoen. Groetjes
Wat een verhaal, maar met een leuk einde, goeie vooruitzichten... en wellicht zoals ze vaak zeggen: je komt er sterker uit! SAMEN!
Ja, amai...Ik kan alleen maar zeggen: jullie hebben blijkbaar een toprelatie! Het feit dat jullie na deze slechte ervaringen dan toch hebben doorgezet en nu zelfs nog eens alles willen overdoen toont alleen maar dat jullie 2 sterke mensen zijn, die voor elkaar willen vechten!Heel blij voor jullie volgende stap!
Ja, amai...
Ik kan alleen maar zeggen: jullie hebben blijkbaar een toprelatie! Het feit dat jullie na deze slechte ervaringen dan toch hebben doorgezet en nu zelfs nog eens alles willen overdoen toont alleen maar dat jullie 2 sterke mensen zijn, die voor elkaar willen vechten!
Heel blij voor jullie volgende stap!
Wij hebben inderdaad een hele sterke relatie ... en zijn hier zelfs nog sterker uitgekomen . Mijn man ik zijn niet alleen een koppel, wij zijn ook echt beste vrienden ! We zijn zelfs terug aan het studeren om samen later een zelfstandige zaak te kunnen starten. Ik de theoretische kant , hij start ik september met de praktische kant ... We zijn nu ook terug echt gelukkig en zijn echt 100% zeker dat we met elkaar verder willen en dit willen we dan ook aan onze naasten tonen op onze 5de huwelijksverjaardag :-) En trouwens bedankt voor jullie reacties ... ik heb nu wel het gevoel dat het door alles hier eens neer te schrijven eindelijk wat kan loslaten en achter me kan laten, en. Leuke reacties zijn dan altijd wel tof :-)