Terug naar overzicht
Ze hebben daar prachtige jurken. Mijn schoonmoeder heeft ook haar jurk daar gekocht voor op onze trouw in april. Ik denk dat ik daar ook wel nog jurken zal kopen. Zeker geschikte jurken voor huwelijken, ik zou zeggen doen!
Je moet wat geluk hebben dat in jouw maat mooie kleedjes zijn, maar naar kwaliteit en klantvriendelijkheid toe zeker een aanrader. Ze tonen je ook altijd bijpassende accessoires. Als je al iets moois hebt gezien, zou ik zeker niet twijfelen, als je te lang wacht kan het al weg zijn.
Zeker doen! Al 2x kleedje daar weesten halen voor een trouw! Ze zijn ook heel klantvriendelijk! Ook sjaaltje, handtasje en schoenen kan je daar bijkopen! :)
Zeker en vast een aanrader! Ik was daar zelf ook nooit geweest, maar die mevrouw was héél vriendelijk. Ze drong haar zeker niet op. Ik trouw ook enkel voor de wet en wou een lang kleedje in een fel kleurtje. Het eerste kleedje dat ik aanhad, is het uiteindelijk geworden. Met bijpassende schoenen en sjaaltje, zo'n 180euro. Dus dat viel héél goed mee qua prijs. Veel succes nog met het zoeken naar de perfecte bruidsjurk!
Zeker en vast een aanrader! Ik was daar zelf ook nooit geweest, maar die mevrouw was héél vriendelijk. Ze drong haar zeker niet op.
Ik trouw ook enkel voor de wet en wou een lang kleedje in een fel kleurtje. Het eerste kleedje dat ik aanhad, is het uiteindelijk geworden. Met bijpassende schoenen en sjaaltje, zo'n 180euro. Dus dat viel héél goed mee qua prijs.
Veel succes nog met het zoeken naar de perfecte bruidsjurk!
Ik vind het ook een aanrader, in Latem zijn ze super vriendelijk ook!
@nina: inderdaad, in Latem was die mevrouw super vriendelijk!