Terug naar overzicht
Dag medebruidjes,
bij mij staan er vandaag nog 131 dagen op de teller.
m'n verloofde en ik zijn elk weekend samen druk in de weer om onze DIY-stukken af te krijgen. Ik waardeer het enorm dat hij me er zo in helpt, maakt m'n liefde voor hem enkel maar groter.
Waar ik wel mee inzit zijn mijn emoties, ik ben superemotioneel... bv. vandaag luisterden we nog maar naar ons openingsliedje en ik kreeg al tranen in mijn ogen. Ik durf wedden dat als ik de kerk binnenkom, buitenga of de eerste keer ga dansen als mevr. vercruysse dat ik weer met tranen ga zitten. maar ik wil dit NIET!
Bestaan er daar dingen voor? kalmeringspillen ofzo? drastisch maar ik wil niet de hele dag lopen snotteren :-D
Hallootjes, je bent heus niet de enigste hoor, ben net zo'n fragiel bruidje. :-) Dus ben net even benieuwd als u naar dé oplossing voor de waterige types. :-) laten we maar zeggen dat het juist 'vrij normaal' is dat een bruidje haar emoties toont zeker. ;-) ben naar een trouwfeest geweest waar zelfs de bruidegom bij de ceremonie zich liet gaan!
Hey,Ik had hetzelfde probleem! Ik ben nen enormen bleiter en had schrik dat ik van begin tot einde zou geweend hebben. Als vrienden trouwen ben ik meestal de eerste (en soms enigste) met waterlanders dus ik heb op safe gespeeld en heb toch een week ervoor begonnen met pilletjes...Ik ben er totaal niet suf of zo van geweest, geen bijwerkingen en maar 1 keer bijna geweend... Was echt blij! Groetjes
Hey Leen, ge doet me al bijna wenen van opluchting hahaha :pWelke pilletjes waren dit? Was dit per voorschrift? Hopelijk mocht je hierbij nog een glaasje drinken? 'k ben echt al opgelucht dat ik niet de enigste ben die hieraan zat te denken :)
Hey Leen,
ge doet me al bijna wenen van opluchting hahaha :p
Welke pilletjes waren dit? Was dit per voorschrift? Hopelijk mocht je hierbij nog een glaasje drinken?
'k ben echt al opgelucht dat ik niet de enigste ben die hieraan zat te denken :)
hey majona ,wees blij op je grote dag , traantjes zijn normaal das van de vele stresvolle en verwachtingsvolle dagen dat je er naar toe hebt geleefd das de gezonde stress die eruit komt .gewoon zorgen dat je zakdoekje bij hebt en wat ademhalings + kalmerings oefeningen doen zoals je bij yoga doet kan je overal online vinden en kan je zonder pilletjes de dag doorkomen mvg steffi
Je wil toch geen pillen nemen om je gevoelens te onderdrukken de dag van je huwelijk? Wat helpt is als je voelt dat de tranen opkomen om aan iets anders te denken, gewoon om je even af te leiden. Als dat niet werkt, laat je dan gewoon gaan en trek je niets aan van wat anderen zouden denken want voor je het weet is je dag voorbij en ben je vergeten te genieten.
Het gaat een superemotionele dag zijn, maar is dat niet normaal ? Als je echt iets zou willen nemen voor de zenuwen wat onder controle te houden, dan raad ik aan om eens iets in de aard van Nervovit te proberen...(kan je volgens mij gewoon krijgen bij Kruidvat,....) Is gewoon op basis van kruiden en het enige wat het doet is de zenuwen wat onder controle houden, geen andere bijwerkingen. (Heb het gebruikt bij mijn rijexamen, werkt echt :)) Je kan dat nemen wanneer je wil, 2 keer per dag geloof ik ... Als je er al op voorhand met begint zal het zeker wel meevallen :)
Bach rescue remedy heeft ook verschillende spray's of flesjes om te druppelen waarvan enkele specifiek bedoeld zijn om zoals Nervovit de stress wat te verminderen, hier is ook geen voorschrift voor nodig. Heb van kennissen al gehoord dat dit ook werkt om te kalmeren. Misschien ook een alternatief om eens uit te testen voor je grote dag. Paar druppels in de mond onder je tong, even later je openingsdans nog eens beluisteren en kijken wat er gebeurt :)
Die Rescue werkt echt! Zelf al genomen. Stelt gerust maar je hebt zeker nog controle en geen bijwerkingen. Heb een vriend het laten innemen bij een plots overlijden. Was helemaal kapot van verdriet. Na een veelvuldig nemen van de druppels waren de emoties onder controle. Gewoon eens proberen. Kan je zelfs aan honden en baby's geven dus ,...