Terug naar overzicht
Ik vind het best wel een eerbetoon, maar misschien kun je er iets mee doen om er toch je persoonlijke toets in te steken!Veel succes alvast!
als jij een goede band met je grootvader hebt/had (want erven van wil niet altijd zeggen dat hij er niet meer is) en jij hebt het idee dat je door het dragen van dat kostuum je grootvader toch er een beetje bij hebt/ je grootvader hier een plezier mee doet moet je dat zeker doen! Je kan eventueel het ook een beetje opsmukken met persoonlijke accessoires of bv. alleen de vest aandoen ofzo... Doe vooral waar je jezelf het beste bij voelt!
Ik vind het ook eerder een eerbetoon. Als jij dat kostuum van je grootvader gekregen hebt, zal hij dat niet enkel gedaan hebben om jou aan een gratis kostuum te helpen. Als jij je goed voelt bij dat kostuum, mag je dat zeker en vast dragen!
Persoonlijk vind ik het ook een heel mooi eerbetoon. Je brengt zowiezo een eigen toets geven aan het kostuum door je hemd, accessoires... maar je grootvader zal ongetwijfeld heel dicht bij jou zijn die dag. Koesteren en stralen zou ik zo zeggen !
Belangrijkste is wel dat het kostuum een beetje past. Eventueel laten aanpassen zodat het past. En of de snit een beetje eigentijds is. Oude kostuums zijn veelal redelijk los ... wijd ... gesneden
Ik volg Nele hier helemaal in.Als eerbetoon aan je grootvader kan dit tellen! Ik zou er inderdaad wel een 'personal-touch' aan geven, maar het idee vind ik prachtig. Doen dus!Succes ermee!
Ik volg Nele hier helemaal in.Als eerbetoon aan je grootvader kan dit tellen! Ik zou er inderdaad wel een 'personal-touch' aan geven, maar het idee vind ik prachtig.
Doen dus!
Succes ermee!
Ik vind dit super :)Wel inderdaad beetje laten aanpassen zodat het goed past maar als je het een mooi pak vind en je daardoor je grootvader er mee bij hebt :) toch mooi
Super. zeker een eerbetoon