Nu Online
Momenteel zijn er 637 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

trouwdatum

19-1-2015 11:04:50
Hallo Hallo

Ook alle lezers gefeliciteerd met jullie voorgenomen huwelijk! !

Wij hebben het voornemen om op 1-6-16 te gaan trouwen nu zul je denken prima leuke data maar toch twijfel ik.

Het zit namelijk zo,in 2012 is mijn moeder overleden en haar geboorte dag is 1-6. Ik heb dan voor me eigen gevoel zoiets van ze is er toch bij maar vraag me af hoe andere dat zullen vinden tegen over staan.

Het is zo dat wij met zijn twee trouwen op Aruba.

Graag hoor ik wat andere ervan vinden

Groetjes marjo

marjo
1-6-2016
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 875

Annelies
17-7-2015
 Meld misbruik19-1-2015 12:11:20

Dag Marjo,

Als jullie hier een goed gevoel bij hebben, moeten jullie dat zeker doen. Maar trek het je vooral niet aan wat anderen er van denken, het is jullie dagje en ...die zal prachtig worden op Aruba ;-)

fenna
18-10-2014
 Meld misbruik19-1-2015 12:16:52

Hey!

Mijn mama is ook gestorven in 2012. En dit op 18 oktober.
Toen mijn man mij ten huwelijk vroeg 2 jaar geleden, was het voor mij een overduidelijke zaak dat ik op 18 oktober zou trouwen!

En zo gezegd zijnde, op 18/10/14 zijn wij in het huwelijksbootje getreden, dus op mijn moeder haar verjaardag. Op die manier was ze er voor mij nog meer bij. Ik wou dit graag uit respect voor mijn mama doen op haar verjaardag.

Onze beslissing is heel goed overgekomen op mijn familie en broer en zussen. Zij vonden het zeer mooi van mij dat ik haar op die manier extra bij ons huwelijk betrok.

Dus als het goed voelt voor jullie, zeker doen!

Groetjes

Sjoeke
3-7-2015
 Meld misbruik19-1-2015 13:31:08

Eerst en vooral: nog mijn deelneming voor het verlies van je mama.

Ten tweede: Niet aantrekken wat anderen daar van zouden kunnen denken, zou ik zeggen!

Ik vind het juist speciaal dat je die dag zou nemen. Zo is ze er toch nog wat meer bij dan op andere data.

Groetjes!

ojram
1-6-2016
 Meld misbruik22-1-2015 10:33:57

Bedankt voor jullie mening. We hebben besloten te trouwen op de geboorte dag van mijn moeder. 1-6. Nu op naar alle voorbereidingen

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...