Terug naar overzicht
Dag Marjo,Als jullie hier een goed gevoel bij hebben, moeten jullie dat zeker doen. Maar trek het je vooral niet aan wat anderen er van denken, het is jullie dagje en ...die zal prachtig worden op Aruba ;-)
Hey!Mijn mama is ook gestorven in 2012. En dit op 18 oktober.Toen mijn man mij ten huwelijk vroeg 2 jaar geleden, was het voor mij een overduidelijke zaak dat ik op 18 oktober zou trouwen!En zo gezegd zijnde, op 18/10/14 zijn wij in het huwelijksbootje getreden, dus op mijn moeder haar verjaardag. Op die manier was ze er voor mij nog meer bij. Ik wou dit graag uit respect voor mijn mama doen op haar verjaardag.Onze beslissing is heel goed overgekomen op mijn familie en broer en zussen. Zij vonden het zeer mooi van mij dat ik haar op die manier extra bij ons huwelijk betrok.Dus als het goed voelt voor jullie, zeker doen!Groetjes
Hey!
Mijn mama is ook gestorven in 2012. En dit op 18 oktober.Toen mijn man mij ten huwelijk vroeg 2 jaar geleden, was het voor mij een overduidelijke zaak dat ik op 18 oktober zou trouwen!
En zo gezegd zijnde, op 18/10/14 zijn wij in het huwelijksbootje getreden, dus op mijn moeder haar verjaardag. Op die manier was ze er voor mij nog meer bij. Ik wou dit graag uit respect voor mijn mama doen op haar verjaardag.
Onze beslissing is heel goed overgekomen op mijn familie en broer en zussen. Zij vonden het zeer mooi van mij dat ik haar op die manier extra bij ons huwelijk betrok.
Dus als het goed voelt voor jullie, zeker doen!
Groetjes
Eerst en vooral: nog mijn deelneming voor het verlies van je mama. Ten tweede: Niet aantrekken wat anderen daar van zouden kunnen denken, zou ik zeggen!Ik vind het juist speciaal dat je die dag zou nemen. Zo is ze er toch nog wat meer bij dan op andere data.Groetjes!
Eerst en vooral: nog mijn deelneming voor het verlies van je mama.
Ten tweede: Niet aantrekken wat anderen daar van zouden kunnen denken, zou ik zeggen!
Ik vind het juist speciaal dat je die dag zou nemen. Zo is ze er toch nog wat meer bij dan op andere data.
Groetjes!
Bedankt voor jullie mening. We hebben besloten te trouwen op de geboorte dag van mijn moeder. 1-6. Nu op naar alle voorbereidingen