Terug naar overzicht
wij zijn daar ook gaan informeren. Vonden het ook een prachtige locatie en heel vriendelijke mensen, maar het totaalplaatje viel toch een beetje boven ons budget. En de voorgestelde menu's waren vooral van dat "specialer" eten, en omdat wij veel moeilijke eters hebben, heeft dit voor ons ook meegespeeld om uiteindelijk toch voor een andere zaal te kiezen. Maar het is zeker een bezoekje waard als je niet echt naar het budget moet zien en graag wat "sjieker" eten hebt.Groetjes
wij zijn daar ook gaan informeren. Vonden het ook een prachtige locatie en heel vriendelijke mensen, maar het totaalplaatje viel toch een beetje boven ons budget. En de voorgestelde menu's waren vooral van dat "specialer" eten, en omdat wij veel moeilijke eters hebben, heeft dit voor ons ook meegespeeld om uiteindelijk toch voor een andere zaal te kiezen. Maar het is zeker een bezoekje waard als je niet echt naar het budget moet zien en graag wat "sjieker" eten hebt.
Groetjes
Een vriendin heeft hier eens een congres gehad met haar werk en vond het geweldig, zowel van eten als locatie.
Ik ben er als fotograaf eens geweest begin vorig jaar, het was er verzorgd! Wel een beetje moeilijk vindbaar met een GPS :-) Greetz,Christ www.christvilez.be
Ik ben er als fotograaf eens geweest begin vorig jaar, het was er verzorgd! Wel een beetje moeilijk vindbaar met een GPS :-)
Greetz,
Christ
www.christvilez.be
Mij zus is er 2 jaar geleden getrouwd en het was een prachtig feest! Zeer veel positieve reacties gekregen, zeer lekker eten, mooie omgeving, mogelijkheid tot overnachting!