Terug naar overzicht
ge moet eens zoeken bij de helpinfo. Je kan de pagina's als een boekje normaal instellen, zodat dit gemakkelijk te maken is! Weet het niet vanbuiten hoe je het moet doen, maar het heeft iets met de instellingen te maken. Als je het niet vind, geef een seintje en dan zoek ik het even voor je op...
heeft iets te maken met 'booklet' instellen heb ik eerder eens gelezen op deze site. Maar ik heb t ook nog niet geprobeerd.greetsBieke
Dat is inderdaad bij page settings (pagina instellingen) 'booklet' of 'boekvorm' kiezen. Zo zie je alles mooi zoals 't in 'n boekje zou worden afgedrukt...Ik wil je anders wel eens een voorbeeld doorsturen hoor...Groetjes,Ilse12 mei 2007
Ilse,Kan je mij ook zo een voorbeeld doorsturen aub? Graag naar chantal.huys@belgacom.netAlvast bedankt!Groetjes,Chantal01.09.2007
Ik heb dit gedaan met bookfold, maar het is volledig anders qua volgorde als ik het uitprint. het is natuurlijk ook niet recto verso, behalve als je het aanduidt natuurlijk. Ik dacht dat het aantal pagina's een veelvoud van 4 moest zijn. Maar dan nog heb je een printer nodig die recto verso kan printen.groetjes,Klaartje28/7/2007
Aan Klaartje,Bookfold of booklet is inderdaad een veelvoud van 4.Hoe te printen?1. Stel eerst bookfold in op het juiste aantal pagina's (veelvoud van 4)2. Stel je printer in op tweezijdig afdrukken (bvb bij HP kun je dit instellen, hoewel de meeste HP printer géén recto verso printers zijn) en draaien op de korte zijde.3. Je printer stelt je in het midden van je afdruk voor om de bedrukte pagina's uit je printer te halen en ze er in de richting aangegeven terug in te stoppen.4. Daarna drukt je printer de andere helft af...Zo zou 't moeten lukken hoor...Groetjes,Ilse12 mei 2007
Hallo Ilse,Bedankt voor je reactie! Je mag me altijd een voorbeeld doorsturen!Groetjes,Elskoenenels@skynet.be