Terug naar overzicht
Ga eens langs bij De Client Lochristi. Zij hebben zowel mijn haar als make up gedaan aan huis.
Mijn haar word gedaan door les ciseaux in melle.
Ik ga voor https://www.facebook.com/pages/Hair-Make-Up-Kathleen-Declercq/1447991495448912?sk=timelineBen nog niet getrouwd, dus bij mij heeft ze het nog niet hoeven doen . Maar ze heeft mij uit de nood geholpen om mij nog last-minute te helpen bij mijn job als getuige, en heel veel goede commentaren op gehad. Dus van zodra ik zeker wist dat ik ging trouwen heb ik haar opnieuw gecontacteerd. Ze woont zelf in hartje Gent.Groetjes en succes,Sjoeke
Ik ga voor https://www.facebook.com/pages/Hair-Make-Up-Kathleen-Declercq/1447991495448912?sk=timeline
Ben nog niet getrouwd, dus bij mij heeft ze het nog niet hoeven doen . Maar ze heeft mij uit de nood geholpen om mij nog last-minute te helpen bij mijn job als getuige, en heel veel goede commentaren op gehad. Dus van zodra ik zeker wist dat ik ging trouwen heb ik haar opnieuw gecontacteerd. Ze woont zelf in hartje Gent.
Groetjes en succes,Sjoeke
dankuwel voor de reacties!Kunnen jullie mij eens zeggen op hoeveel dit kwam?Ik heb al een paar dagen geleden een mailtje gestuurd naar de Client in Lochristi, maar ik heb nog geen antwoord gehad.Van Les Ciseaux heb ik ook al gehoord, maar doen zij make-up ook?Ik heb al verschillende prijzen vergeleken, en ik verschiet er toch telkens van dat dit rap 250 à 300 euro is. Is dit de normale prijs? Ik had niet gedacht dat ik hiervoor ook nog eens zoveel moest rekenen voor mijn budget...
Ik heb Belleroos in Drongen. Ze doet mijn make - up en opsteekkapsel! Toffe madam, heel professioneel en echt tevreden van. Ze heeft mijn haar en make up eens als proef gedaan op oudejaar en ik was echt tevreden. Wat mijn haar betreft, heeft ze dit enkel opgestoken, dus ik moet wel nog naar de kapper. Voor de make - up en opsteken van mijn kapsel heb ik amper 35 à 40 € betaald. Wat echt niet veel is. Veel succes met de zoektocht. groetjes Mel
He MelissaIdd, dat is echt niet veel! :oIk ga zeker eens gaan luisteren, dankuwel voor de tip!
Naar de Client bel je best eens :-)Prijs: ik heb 180€ betaald op de dag zelf voor make-up, opsteken kapsel en beide aan huis (en dat is 50km van Lochristi!). Dus dat valt goed mee vind ik
Mijn bedrag opgesplitst: 30€ make up50€ opsteken kapsel100€ aan huis komen van 2 personen op een zaterdagvoormiddagUiteraard was zowel kapsel als make up vooraf eens getest bij hen in de zaak en dit aan gewone tarieven
Mijn bedrag opgesplitst: 30€ make up50€ opsteken kapsel100€ aan huis komen van 2 personen op een zaterdagvoormiddag
Uiteraard was zowel kapsel als make up vooraf eens getest bij hen in de zaak en dit aan gewone tarieven