Terug naar overzicht
Volgens mij moet je trouwen in de gemeente waar één van jullie (of beide) gedomicilieerd is...Greetz,Christ
Volgens mij moet je trouwen in de gemeente waar één van jullie (of beide) gedomicilieerd is...
Greetz,
Christ
Ik ben het ook zo goed als zeker: je moet trouwen in de gemeente waar minstens 1 van beide gedomicilieerd is....Had ook graag willen trouwen in het stadhuis van Gent, maar geen geluk...Groetjes,Sjoeke
Ik ben het ook zo goed als zeker: je moet trouwen in de gemeente waar minstens 1 van beide gedomicilieerd is....
Had ook graag willen trouwen in het stadhuis van Gent, maar geen geluk...
Groetjes,Sjoeke
Zoals jullie kunnen zijn ben ik reeds een tijdje getrouwd en hadden dit ook gevraagd maar helaas de vorige reacties hierboven kloppen maar al te goed. Heb hier wel al gelezen dat er sommige zijn die hun domicilie aanpassen en nadien weer veranderen maar of dat nu de papierwinkel waard is???
Hallo,Ik heb het op die manier gedaan (zoals Elke zegt) omdat ik graag in mijn thuisstad ook iets wou doen. Daar het feest volledig aan de andere kant is van West-vlaanderen en de kerk ook, besloten we dus te trouwen voor het stadhuis aan zee. Ik heb mij momenteel terug gedomicilieerd bij mijn ouder, maar woon officieel bij mijn vriend. Ik heb hiervoor niets moeten doen: mailtje gestuurd met mijn gegevens, politie is zelf niet langsgekomen omdat het bij mijn ouders was. Heb gewoon moeten gaan om het op mijn paspoort aan te passen en terwijl onze huwelijksaangifte gedaan. Dus voor ons zeker geen extra werk. Nu laat ik mijn domilcie staan tot het moment dat we trouwen. Moet wel zeggen dat mijn mama ook wel connecties heeft in het stadhuis, maar denk niet dat dat de reden is dat dat zomaar mogelijk is... Als je familie hebt in brugge zou ik daar dus toch eens over nadenken als je dat echt wilt. GroetjesEileen
Mag alleen voor inwoners van Brugge had ik gelezen,zelfs voor inwoners van randgemeenten mag het niet.Er zjn wel meerdere locaties in Brugge, als je en alternatieve ceremonie wil,op het dak van een restaurant bijvoorbeeld...https://www.facebook.com/WouterColenRetrofotograaf/photos/a.371017843050710.1073741870.165239390295224/371018756383952/?type=3&theater