Terug naar overzicht
hallo iedereen ik zoek winkels waar ik mijn trouwjurk kan kopen.
ik woon heel dicht bij gent dus liefst niet te ver.
kunnen jullie mij helpen..????????
In Gent zelf zijn er volgens mij geen, heb ik zelf ook al eens opgezocht, maar niks gevonden. Er is wel een op Lochristi, Linea Linn.Ik ga waarschijnlijk binnenkort gaan kijken bij Couture Ann, in aalst. Ofwel Couture Elene in Deinze.Volgens mij zijn dit de dichtste
Hallo Stefanie, Eerst en vooral proficiat met jullie verloving en huwelijksplannen.Indien je nog op zoek bent naar de perfecte trouwjurk kan ik je volgende adresjes aanbevelen:Prima Donna in Deerlijk www.primadonna-deerlijk.be La Sposa in Roeselare of outlet in Beveren-Leie www.lasposa.be Couture Elena in Deinze www.bruidscouture-elena.be Bruidskledij Isabelle in Gent www.isabelle-bruidskledij-schoenen-retouches.be Indien je nog op zoek bent naar de juiste fotograaf voor jullie grote dag neem dan gerust een kijkje op onze website www.helena-wouter.com of op onze fb pagina www.facebook.com/helenawouter Vele groetjesHelena & Wouter Photography
Ik ben naar Elena in Deinze geweest. Echt een aanrader. Ik vond er wel direct mijn jurk.
Hier ook naar Elena te Deinze geweest! Een aanrader en ook direct mijn jurk gevonden. Veel succes met de zoektocht!
Elena in deinze, Pierre-Yves in aalst, linea linn in lochristi en Conny in aalter :) deze zijn denk ik het dichtst bij gent
Pierre-yves in Aalst!!!!! Echt een aanrader! Mijn kleed komt ook van daar!succes, en laat eens iets weten
Als ik me niet vergis, is er in Deinze een outlet van Pierre-Yves.
Ik heb vandaag ook mijn jurk gevonden bij Elena in Deinze! Super service en niet gepushed! Eens alles gepast was kregen we een drankje aangeboden.. Heel eerlijk en geduldig!