Terug naar overzicht
Hoi DIk raad je aan om naar zalen die jullie wel aanstaan (die jullie dus mooi vinden) eens bellen en vragen of dit mogelijk is en hoeveel het zou kosten.Zelf heb ik er geen ervaring mee.Veel succes!GroetjesVeroniek20 07 2007
Wij huren het Kastelenhof in Stekene voor een 850 euro, en nog eens 3 euro per persoon die komt eten. Hier kunnen wij zelf onze traiteur en dj voor meebrengen. Bier en frisdrank is van daar, wijn, champagne en fruitsap moeten we zelf voor zorgen.De drank is daar per stuk te betalen.groetjesKlaartje28/7/2007
Wij zochten enkel naar een zaal en willen zowel drank als catering zelf verzorgen. Beste kans hiervoor zijn gemeentelijke zalen zoals parochiezalen, culturele centra. Ook de huurprijs valt daar behoorlijk mee. Wij hebben een fantastische zaal in Opwijk kunnen huren voor 140 Euro!
Bedankt voor de reacties!850 euro + 3 euro per persoon vind ik toch wel al vrij veel eigenlijk... Wij zouden ongeveer 200 mensen uitnodigen. Maar het Kastelenhof lijkt wel heel mooi. Ik zal me waarschijnlijk met wat minder moeten tevreden stellen :)groetjes!
Evi,Het lijkt inderdaad wel beter een mooie parochiezaal te zoeken, die zullen een stuk goedkoper zijn en daar kunnen we waarschijnlijk ook stoelen en dergelijke gebruiken. Dan hebben we wel wat meer kosten aan decoratie. Nog eens goed rondkijken dus, ik hoop dat er ook mooie parochiezalen rond gent zijn...bedankt!!
Wij huren een polyvalente zaal van de oude dekenij in ledeberg en betalen 500 euro.ingrid
gent ... cocteau of bovenzaal van de vooruitbarthttp://users.telenet.be/lebart
Bart,Cocteau had ik inderdaad ook al aan gedacht (ze hebben ook een klein terrasje, heel plezant) maar dat is te klein. En ik heb eens op de site van de Vooruit gekeken en daar zijn de prijzen nogal hoog (800 à 1000 euro).Toch bedankt!!Ingrid,Goed nieuws wel dat die zalen in buurtcentra en zo nog verhuurd worden; ik had gehoord dat dit tegenwoordig enkel kon aan verenigingen en dergelijke.groetjes!
Wij huren een zaal in het provinciaal domein de schorre in boom en betalen 500 euro (van vrijdagnamiddag tot zondagmiddag).Drank moet wel via de zaal, maar prijzen vallen goed mee en er zijn twee tappers inbegrepen.
Ik ben ook op zoek naar een dergelijk alternatief.Moest je nog één en ander vinden, wil je het mailen?patricia_van_wulpen@hotmail.comHad zelf al Kollekasteel gevonden, mr daar mag je pas 's morgens binnen en moet 's nachts alles weer opgeruimd zijn, best vermoeiend dus.Thx
Heel origineel: Feestzaal*Feestcafé*Rent a Pub! Bouchout te AffligemBrochure kan worden aangevraagd op bouchout@telenet.be
Welke zaal is het nu geworden?Wij hebben hetzelfde probleem.