Terug naar overzicht
Hei Leen,Bij ons hier hetzelfde, 2 kleine kindjes die we er zo lang mogelijk bij willen dus zochten ook een zaal met hotel.Wij hebben daarom voor domein martinus in halle-zoersel gekozen. Is ook een moderne zaal, was overtuigd zodra ik binnen kwam. Zodra de kindjes het niet meer uithouden gaan zij slapen met de babysit en ook dichte familie en vrienden (kunnen) blijven slapen, 'S anderdaags samen ontbijten...GroetjesNadya
Hey Nadja,Bedankt voor je reactie. Wij zijn daar inderdaad ook naar gaan kijken. Ik was zelf wel overtuigd maar mijn vriend had de klik niet. En we moeten uiteraard allebei tevreden zijn.Hebben jullie nog andere interessante zalen gezien?Veel succes bij de verdere organisatie van je trouw!Groetjes,Leen
Hei Leen,De enige andere zaal die wij gezien hebben is salon de waerboom in grimbergen (wij zijn van rond leuven). Professioneel maar helemaal ons ding ni: te klassiek.Hier gelukkig wel alle 2 de klik. Dat moet er inderdaad zijn.Succes nog!
Elzenveld, is niet echt modern, maar er is een hotel aan en bruidskoppel krijgt gratis overnachting.
Hey Chris, bedankt voor je reactie. Ziet er een romantische locatie uit. Maar niet echt onze stijl.Iemand nog andere tips?