Terug naar overzicht
Hey Nathalie,Ik doe net hetzelfde, mijn kapster is wel heel erg goed in opsteekkapsel en zal er vals haar bij verwerken. Extensions zijn dus bij mij niet nodig.Voor extensions weet ik wel een goed adresje, vanwaar ben je?Maar je zal toch al meteen voor 400 euro denk ik moeten rekenen..Groetjes!
Hey Nathalie,
Ik doe net hetzelfde, mijn kapster is wel heel erg goed in opsteekkapsel en zal er vals haar bij verwerken. Extensions zijn dus bij mij niet nodig.
Voor extensions weet ik wel een goed adresje, vanwaar ben je?Maar je zal toch al meteen voor 400 euro denk ik moeten rekenen..
Groetjes!
Ik ben van het Antwerpse...
ik zit met het zelfde probleem nathalie en ik gebruik extensions met klipjes die je zo in en uit kan steken deze kosten tussen de 10 en 30 euro per stuk varieert hoeveel je er zou willen en naar het volume van je haar ook , deze kun je in betere haarzaken zoals pro duo kopen of de mindere zoals in de action voor enkele euros en deze zijn perfect in te steken om te vlechten of op te steken .mvg steffi mede-bruidje in spe
Hey,Ik had ook extensions laten zetten voor mijn trouw, heb 300€ betaald met 4 verzorgingsproducten en borstel erbij. Was echt super goed gedaan! Je moet dit wel zo'n 14 dagen op voorhand zeker laten doen. Prijzen verschillen ook bij wie he het laat doen hoor!
En waar heb jij dat laten doen? Tips welkom voor het Antwerpse! ;-)
Hey nathalie, Moest je interesse hebben ik verkoop mijn extenions...Het zijn plak extensions van 60 cm lang.de haarkleur is bruin. Het is echt haar dus je kan ze laten verven,krullen,stijlen... Alles wat je met jou haar ook doetIk had ze ook aangekocht voor het huwelijk maar uiteindelijk ga ik ze niet nodig hebben omdat mijn haar reeds lang genoeg was... Ik heb ze 380€ betaald en wil er graag nog 150€ voor. Het zijn 200 stuks.Mocht je interesse hebben hoor ik.Groetjes
Ikke in aalst...