Terug naar overzicht
Goedemiddag bruidjes
we zijn gisteren op eerste gesprek geweest bij de pastor, alles is goed verlopen maar hij was al bezet op onze trouwdatum. Nochthans hebben in mei VORIG jaar onze datum en uur doorgegeven.
Hij gaf ons dan een telefoonnummer van een andere pastor dat hij kende, maar ook deze is bezet!!!
STRESSSSSSSSSSS!!! Wie kent er een leuke, jonge priester omgeving West vlaanderen???
Huwelijk 30/5/15 om 15u30 St Germanuskerk Egem
Hallo Majona, Wat erg te horen dat jullie nog geen priester gevonden hebben voor jullie grote dag!Misschien kan deze website jullie wel helpen: www.rentapriest.be Alvast heel veel succes!Helena & Wouter Photographywww.helena-wouter.com www.facebook.com/helenawouter
Misschien es te rade gaan bij de bisschop of de deken?Die moet toch alle adressen hebben van priesters in de buurt.Of hoor es rond bij wie vrienden uit de buurt getrouwd zijn (behalve de pastoor die dus duidelijk slecht zijn agenda beheert).
De pastoor van Zwevezele is echt een fijne mens, en die gaat op verplaatsing. Je kunt dus een ceremonie hebben bv bij de feestlocatie. Ik heb er al mee samengewerkt. Maar, progressieve priesters zijn populair en dus snel geboekt. Probeer het eens. Niet geschoten is altijd mis. Rent a priest geen ervaring. Maar dat zijn geen echte toch? Voor zover dat belangrijk is natuurlijk...
kleine update...15 priesters/diakens/dekens uit de buurt gecontacteerd, NIEMAND maar dan ook niemand is vrij... de wanhoop is me nabij!
kleine update...
15 priesters/diakens/dekens uit de buurt gecontacteerd, NIEMAND maar dan ook niemand is vrij... de wanhoop is me nabij!
Zie privé bericht
Hey MajonaHebben jullie geen diaken? Bij ons zou anders de diaken de mis doen als de priester niet kan.En idd de priester van Zwevezele heb ik al veel lof over gehoord (is modern, maar niet zo jong ;) )Heb je al Rik Depre gecontacteerd? Dat is onze priester (van Wingene, maar woont in Roeselare). Anders is dit zijn email: rik.depre@vsko.be. En de diaken van Wingene kan ook niet? Ik kan het hem anders ook altijd eens vragen woensdag (dan komt hij op gesprek) je moet maar iets laten weten :).Hopelijk is er snel een oplossing!!Groetjes
Hey Elien!Ja, Rik Depre had ik gecontacteerd. heel vriendelijk trouwens!Nu hebben we Diaken Filip Carpentier uit Hooglede die onze mis zal voordragen, zonder eucharistie maar dat is nu wel het minste van m'n zorgen.'t was een stressvolle week maar we hebben het goed afgesloten:onze huwelijksreis naar Aruba is geboekt + de bloemenmeisjes hun kleedjes zijn besteld (www.sofiefee.nl = AANRADER!!)Hoe gaan de voorbereidingen bij jullie?
Hey Elien!
Ja, Rik Depre had ik gecontacteerd. heel vriendelijk trouwens!Nu hebben we Diaken Filip Carpentier uit Hooglede die onze mis zal voordragen, zonder eucharistie maar dat is nu wel het minste van m'n zorgen.
't was een stressvolle week maar we hebben het goed afgesloten:onze huwelijksreis naar Aruba is geboekt + de bloemenmeisjes hun kleedjes zijn besteld (www.sofiefee.nl = AANRADER!!)
Hoe gaan de voorbereidingen bij jullie?