Nu Online
Momenteel zijn er 634 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Huwelijksblog + stand van zaken

25-1-2015 17:04:31
Dag bruidjes,
Ik vraag me af of er iemand onder jullie 'blogt' over zijn/haar huwelijk... Wij doen dat zelf wel en ben benieuwd om andere blogs te lezen...
Dus voor de bloggers onder ons, je mag je altijd jullie website doorsturen! :-)
Onze website is www.wierdsmalaenen.be
Morgen nog 200 dagen en ben ook benieuwd hoe ver jullie staan met de voorbereidingen.
Bij ons zijn alle grote lijnen in orde. Elke dag verlang ik meer en meer naar onze dag. Ben ik de enige? :-)
Liefs,
Jolien

Jolien
15-8-2015
Meld misbruik

Reacties: 11 | Gelezen: 1367

majona
30-5-2015
 Meld misbruik25-1-2015 19:15:22

Hey Jolien!

Bij ons nog 124 dagen vandaag, en door problemen in de familie (mn zus ging bridesmaid zijn maar was jaloers van de aandacht en ze is heel doorgedraaid) zie ik er echt volledig tegenop... :(

Daarnaast vorige donderdag teweten gekomen dat we geen priester hebben, de kerk is ok maar er is geen priester in de buurt die vrij is :(

een lichtpuntje is dat ik komende vrijdag mijn kleed na 8maand eindelijk nog eens mag passen, onze feestzaal zal ons ook opbellen om alles in detail te bespreken en onze ringen mogen we ook nog eens gaan passen.

hopelijk gaat het bij jullie iets beter :-)

majona
30-5-2015
 Meld misbruik25-1-2015 19:17:28

btw, jullie blog is super!!!

Annelies
13-5-2015
 Meld misbruik25-1-2015 21:47:06

Hey Jolien, het idee van jullie blog is echt super! Ik heb het idee dat dit forum mijn halve blog is :p en mijn verloofde heeft niet echt de nood zijn ervaringen op te schrijven en te delen. wij zijn bijna aan onze laatste 100 dagen voor de trouw toe (nu nog 107 dagen), het komt wel héél dicht bij allemaal ^^

Annelies
13-5-2015
 Meld misbruik25-1-2015 21:49:34

Ik moet trouwens enkel nog aanpassingen van het kleed laten doen en de prulletjes zoals boeket, juwelen, gastenboek,,... in orde brengen... verder is alles klaar of zijn de voorbereidingen lopend :)

Sjoeke
3-7-2015
 Meld misbruik26-1-2015 10:37:49

Grappig! Ik was net met 1 gestart dit weekend...

Nog niet veel vermeld, en nog wat op zoek naar de lay-out, maar elke start is moeilijk he :)

http://www.bloggen.be/hansensjoeketrouwen/

Brenda
10-9-2016
 Meld misbruik26-1-2015 13:24:30

Wauw!!!! Jullie blog is gewoon super!!! Ik dacht bij mezelf, zou ik ook zoiets proberen als een blog te maken maar dit overtreft gewoon alles!!

Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik26-1-2015 16:13:10

Heel leuke blog!

Jolien
15-8-2015
 Meld misbruik26-1-2015 19:00:34

@Majona: wat vreselijk voor jullie! Ik hoop dat de gemoederen met de zus alsnog een beetje zullen bedaren... een zussen relatie is zo belangrijk!

Je zult nog wel een priester vinden; hier bij ons in Olen is er echt een hele goede. Dat is jammer genote te ver vrees ik! Geniet er nog van!
@Sjoeke: Ik ga je blog dadelijk kijken! Ik ben super benieuwd!
@Brenda: Wat een fijn compliment! Gewoon er mee beginnen; ik vind het zelf super fijn om te doen! Ik wacht op je link! :-)
@Rebecca: Dank je!

deborah
16-7-2016
 Meld misbruik29-3-2015 21:49:01

Hey Jolien, wat een super leuke blog hebben jullie! En ook super leuke filmpjes van het aanzoek! Ik zag dat jullie een logo hebben. Wij zouden dat ook erg graag willen! Mag ik vragen wie dat gemaakt heeft? Groetjes Deborah

Jolien
15-8-2015
 Meld misbruik29-3-2015 22:06:34

@Deborah

Logo is gemaakt door men toekomstige schoonbroer.
De andere grafische dingen zijn gemaakt door lowie-design

Anke
23-4-2016
 Meld misbruik18-8-2015 14:29:18

Hey Jolien,

Toffe blog hebben jullie.
Mag ik vragen welk lettertype jullie logo is? Zijn zelf een logo aan het ontwerpen en vinden vooral jullie "&' leuk .

Grtjs Anke

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...