Terug naar overzicht
Hey Jolien!Bij ons nog 124 dagen vandaag, en door problemen in de familie (mn zus ging bridesmaid zijn maar was jaloers van de aandacht en ze is heel doorgedraaid) zie ik er echt volledig tegenop... :( Daarnaast vorige donderdag teweten gekomen dat we geen priester hebben, de kerk is ok maar er is geen priester in de buurt die vrij is :(een lichtpuntje is dat ik komende vrijdag mijn kleed na 8maand eindelijk nog eens mag passen, onze feestzaal zal ons ook opbellen om alles in detail te bespreken en onze ringen mogen we ook nog eens gaan passen.hopelijk gaat het bij jullie iets beter :-)
Hey Jolien!
Bij ons nog 124 dagen vandaag, en door problemen in de familie (mn zus ging bridesmaid zijn maar was jaloers van de aandacht en ze is heel doorgedraaid) zie ik er echt volledig tegenop... :(
Daarnaast vorige donderdag teweten gekomen dat we geen priester hebben, de kerk is ok maar er is geen priester in de buurt die vrij is :(
een lichtpuntje is dat ik komende vrijdag mijn kleed na 8maand eindelijk nog eens mag passen, onze feestzaal zal ons ook opbellen om alles in detail te bespreken en onze ringen mogen we ook nog eens gaan passen.
hopelijk gaat het bij jullie iets beter :-)
btw, jullie blog is super!!!
Hey Jolien, het idee van jullie blog is echt super! Ik heb het idee dat dit forum mijn halve blog is :p en mijn verloofde heeft niet echt de nood zijn ervaringen op te schrijven en te delen. wij zijn bijna aan onze laatste 100 dagen voor de trouw toe (nu nog 107 dagen), het komt wel héél dicht bij allemaal ^^
Ik moet trouwens enkel nog aanpassingen van het kleed laten doen en de prulletjes zoals boeket, juwelen, gastenboek,,... in orde brengen... verder is alles klaar of zijn de voorbereidingen lopend :)
Grappig! Ik was net met 1 gestart dit weekend...Nog niet veel vermeld, en nog wat op zoek naar de lay-out, maar elke start is moeilijk he :)http://www.bloggen.be/hansensjoeketrouwen/
Grappig! Ik was net met 1 gestart dit weekend...
Nog niet veel vermeld, en nog wat op zoek naar de lay-out, maar elke start is moeilijk he :)
http://www.bloggen.be/hansensjoeketrouwen/
Wauw!!!! Jullie blog is gewoon super!!! Ik dacht bij mezelf, zou ik ook zoiets proberen als een blog te maken maar dit overtreft gewoon alles!!
Heel leuke blog!
@Majona: wat vreselijk voor jullie! Ik hoop dat de gemoederen met de zus alsnog een beetje zullen bedaren... een zussen relatie is zo belangrijk! Je zult nog wel een priester vinden; hier bij ons in Olen is er echt een hele goede. Dat is jammer genote te ver vrees ik! Geniet er nog van! @Sjoeke: Ik ga je blog dadelijk kijken! Ik ben super benieuwd! @Brenda: Wat een fijn compliment! Gewoon er mee beginnen; ik vind het zelf super fijn om te doen! Ik wacht op je link! :-) @Rebecca: Dank je!
Hey Jolien, wat een super leuke blog hebben jullie! En ook super leuke filmpjes van het aanzoek! Ik zag dat jullie een logo hebben. Wij zouden dat ook erg graag willen! Mag ik vragen wie dat gemaakt heeft? Groetjes Deborah
@DeborahLogo is gemaakt door men toekomstige schoonbroer. De andere grafische dingen zijn gemaakt door lowie-design
Hey Jolien,Toffe blog hebben jullie.Mag ik vragen welk lettertype jullie logo is? Zijn zelf een logo aan het ontwerpen en vinden vooral jullie "&' leuk .Grtjs Anke