TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Elena
29-8-2015
|
25-1-2015 21:55:52
Hey Karen, Ik heb vandaag mijn kleedje gekocht! Heb ook een beetje schrik! Heb dat kleedje twee weken geleden gepast, vond het zeer mooi maar ook niet direct: ja, dat is het, ondertussen nog in drie andere winkels geweest. Vandaag toch terug gekeerd naar de winkel, en ja, dat is het, dat is mijn kleed! Dit kleed heeft mij het beste gevoel van alle kleedjes die ik gepast heb (ik denk ondertussen een stuk of 30) Heb het dan ineens in een keer betaald (dan krijg je extra korting) dus ook "no way back!" Nu thuis gekomen.. ben ik zeker, is dat 'm ... Het is gewoon omdat het definitief is, dat maakt je een beetje bang. Maar het is niet voor niks dat je het gekocht hebt, het is jouw kleed. Herken jouw twijfel volledig, maar dat zal normaal zijn!
groetjes
|
|
ILSE
28-8-2015
|
26-1-2015 10:44:05
Hallo Karen, Ik had ook enorme twijfel, toen ik de dag nadien opstond :-) Direct een volgende afspraak gemaakt om nog een pasbeurt te krijgen, (het kleed dat ik gekozen had is van een ontwerper, dus hoefde het niet besteld te worden en kon ik inderdaad nog een pasbeurt krijgen.) Ik heb toen ook uitgelegd wat het probleem was, ze waren bij mij heel begripvol en zeker niet opdringerig.. Na de pas toch direct naar het 1e kleed gegaan!! En ja hoor, dat was toch de bevestiging dat het echt men kleed was!! Mits hier en daar een aanpassing waardoor het nog beter werd. Sindsdien is die twijfel volledig weg, zoek goed uit voor jezelf wat je wil en verlangt van een kleed en misschien is een kleine aanpassing het ideale! Succes en laat eens iets weten :-) groetjes
|
|
cindy
8-8-2015
|
28-1-2015 0:12:12
Hallo lieve Karen Ik ben vorige week mijn kleed gaan kiezen met mijn beste vriendin. Toen ik hier de deur al open deed kwamen mijn tranen en nam ze me vast. Ze stelde me gerust dat het Door de stress kwam. Vol goeie moed gingen we de winkel binnen. Alle kleedjes stonden mooi op paspoppe en mocht er drie kiezen. Het eerste was echt waar, ik straalde er in. Het tweede was niks en het derde was ook een leuk maar toch is het het eerste geworden. Ik voelde me er zo goed in en dan word alles werkelijk de dag dat je je kleed kiest. En ik denk vaak aan mijn kleedje en ik weet dat jij net als ik zal stralen op onze dag en al de ogen zijn op ons gericht.
|
|
Karen
10-10-2015
|
28-1-2015 20:15:26
Bedankt allemaal!! Ik ben echt benieuwd naar de tweede (eigenlijk eerste échte) pas!!
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|