Terug naar overzicht
Hallo! Wij geven ons feest in D'hulhaege dit jaar in mei. Prijs-kwaliteit lijkt dit voor ons dé ideale locatie. Ook het feit dat er kamers aan de feestzaal zijn, was voor ons een pluspunt. We zijn er al een paar keer gaan eten en het was telkens dik in orde!:-) Dus we denken dat ons feest dat ook zal zijn! Om een voorbeeld te geven van andere locaties die wij bezocht hebben: Auberge du Pêcheur, Kasteel Coninxdonck, Kasteel van Zwijnaarde en Hof ten Bosse (Destelbergen).
Hey,Ik ben er eenmaal geweest als fotograaf, het was een mooie zaal, het bruidspaar was héél tevreden over menu, service,... Niks dan lof...Greetz,Christ
Hey,
Ik ben er eenmaal geweest als fotograaf, het was een mooie zaal, het bruidspaar was héél tevreden over menu, service,... Niks dan lof...
Greetz,
Christ
Wij brengen eind deze maand een bezoek aan d'hulhaege. Ik ben daar nog nooit geweest. Vonden jullie het een mooie zaal?? Over het eten en dergelijke hoor ik van iedereen niets dan lof, maar sommige vertelden ons dat het geen mooie zaal zou zijn? Ik ben benieuwd! Groetjes
Wij brengen eind deze maand een bezoek aan d'hulhaege. Ik ben daar nog nooit geweest. Vonden jullie het een mooie zaal?? Over het eten en dergelijke hoor ik van iedereen niets dan lof, maar sommige vertelden ons dat het geen mooie zaal zou zijn? Ik ben benieuwd!
Groetjes