Terug naar overzicht
Hallo toekomstige bruidjes!!
Onze trouwdag zit er ondertussen al een tijdje op! Het was een prachtige dag die wij samen beleefd hebben, met vele mooie herinneringen.
Ik en mijn man hebben besloten om toch mijn trouwjurk te verkopen... Wij verhuizen en wegens plaatsgebrek kan ik hem jammer genoeg echt niet bijhouden... Voor mijn jurk op een paspop uit te stallen is geen plaats, en om hem in de kleerkast in zo een speciale zak te laten hangen vind ik de jurk te mooi.
Daarom hebben wij besloten om deze te verkopen zodat er nog iemand tegen een zeer democratische prijs in een prachtige jurk zou kunnen trouwen & zich ook net als mij zich op haar trouwdag als een echte prinses kan voelen! :)
Ik verkoop het volgende:
*Trouwjurk met sleep (Sincerity Bridal) + hoepelrok (Poirier): €100 [Nieuwprijs samen was €765] Sleep kan eventueel omhoog gehangen worden op het avondfeest * Trouwschoenen maat 38: €20 [Nieuwprijs was €50] * Halflange sluier met klem voor in uw haar: € 30 [Nieuwprijs was €80] Een bijna volledige trouwoutfit voor maar €150!!! Ik ben ongeveer 1m 65 groot Van alles is het factuur nog aanwezig & kan getoond worden Alles is gekocht bij bruidswinkel Le Coq te Lommel Trouwjurk zou wel eens naar de nieuwkuis moeten
Als u interesse heeft mag u mij zeker contacteren & dan stuur ik u een aantal foto's door!
Welke maat is het juist?Mijn email is kristin.claus @hotmail.com
Hey Kristin, Heb u een mailtje gestuurd
Hey Kristin,
Heb u een mailtje gestuurd
beste, kan je soms een mailtje sturen met een foto van je schoenen. barbara.sedeyn@gmail.com
hallo welke maat is deze jurk? grtjs tanja