Terug naar overzicht
Amai dat is wel heel vroeg dat de zaal dit wil weten. Het gangbare is dat de gasten de uitnodiging 6 tot 8 weken op voorhand ontvangt. Maar in jouw geval is dit niet haalbaar. Natuurlijk aangezien het zomervakantie is, lijkt het wel interessanter om de uitnodigingen op tijd te versturen.
Hey Brenda!Wij trouwen op dezelfde dag Ik denk dat wij onze uitnodigingen in juni zullen versturen. We hebben bij de zaal al een soort van richtaantal doorgegeven, maar het definitieve aantal moeten we pas 11 dagen voor onze trouw doorgeven. Wij gaan ze dus laten antwoorden tegen begin augustus, dan hebben we nog even de tijd om wat rond te bellen als dat nodig zou zijn.Je schrijft zelf dat jouw zaal twee maand op voorhand een voorlopig aantal wil weten, is dat dan niet zo 'n beetje hoeveel mensen je hebt uitgenodigd en dat je dan later doorgeeft hoeveel er effectief komen?Veel plezier nog met de voorbereidingen! En laat ons hopen dat het een prachtige dag wordt
Ja ik vond het ook te vroeg, bij ons komen 100-tal mensen, de eigenaars van het feestzaal gaan in juni 2 weken op vakantie en bij onze mensen gaan ze in juli en augustus op vakantie, vandaar.We overwegen uitnodigingen half mei op te sturen en voor 30 juni laten weten. Dan kunnen we na 1 juli aan de mensen van het feestzaal het voorlopige aantal geven. Effectieve aantal moeten we 8 dagen op voorhand doorgeven
Hei Brenda, Ik denk dat je toch ongeveer één maand voor de 'deadline' je uitnodigingen moet versturen omdat de mensen toch ook nog een 'redelijke' tijd moeten hebben om te kunnen reageren. Sommigen moeten immers nog bv. een babysit zoeken of zo.