Terug naar overzicht
Onze zaal is niet in die regio, maar wij hebben gelet op:-grootte van de zaal + dansvloer/plaats voor de DJ-parking-interieur-propere toiletten/keuken-tuin (voor de ceremonie)-optie eigen catering/drank-prijs-geluidsnormDat is het denk ik.Veel succes ! Zeker op tijd boeken (voor onze datum waren er al een paar weg, geluk bij een ongeluk toch de perfecte locatie gevonden)
Dag Melissa, Ideaal is natuurlijk als je zelf al een feest hebt meegemaakt in een feestzaal... zo weet je meteen wat je kan verwachten van de keuken...Verder zoals aangehaald: voldoende ruimte om te zitten, dansen, ev. ceremonie.. Kan de receptie buiten? Ik zie dat je in juli trouwt, dus bij mooi weer is dat een pluspunt! Prijs is uiteraard ook een niet onbelangrijk gegeven...Sommige zalen beschikken ook over een bruidsuite, wat gemakkelijk kan zijn als je daar kan overnachtenSucces alvast!Enkele zalen die me nu te binnen schieten: Ter Eeste Roeselare, Salons Cortina Wevelgem, Vijverhof Wevelgem, Maelstede Kuurne, Van Wonterghem Kuurne...Greetz,Christ Vilezwww.christvilez.be
Dag Melissa,
Ideaal is natuurlijk als je zelf al een feest hebt meegemaakt in een feestzaal... zo weet je meteen wat je kan verwachten van de keuken...
Verder zoals aangehaald: voldoende ruimte om te zitten, dansen, ev. ceremonie.. Kan de receptie buiten? Ik zie dat je in juli trouwt, dus bij mooi weer is dat een pluspunt! Prijs is uiteraard ook een niet onbelangrijk gegeven...
Sommige zalen beschikken ook over een bruidsuite, wat gemakkelijk kan zijn als je daar kan overnachten
Succes alvast!
Enkele zalen die me nu te binnen schieten: Ter Eeste Roeselare, Salons Cortina Wevelgem, Vijverhof Wevelgem, Maelstede Kuurne, Van Wonterghem Kuurne...
Greetz,
Christ Vilez
www.christvilez.be
Als Torhout nog in je regio-cirkel past, dan kan ik je zeker de persoonlijke service van het Gravenhof (Wijnendale) aanraden.