Terug naar overzicht
Hey ik heb net onze ceremoniemeester vastgelegtWij betalen 160 euro, vervoer hebben wij ook niet nodigSpannend toch om heel de dag ineen te steken,
Hoi Kim, van waar is jullie ceremoniemeester? Tot wanneer blijft hij bij jullie?Groetjes,Kristin
Hey de onze is van waasmunster,Hij komt mee thuis de drankjes klaarzetten en een hapje tot we aan de feestzaal zijn ik gok dat het ongeveer 3 uur zal zijn
hey, wij zijn van Menen , ook fervente vw liefhebbers , we hadden vroeger een kevertje maar hebben sinds drie jaar een vw t1 busje waarmee we ook zullen trouwen. :-) :-)Wij hebben Davy Delem als ceremoniemeester en sinds onze eerste ontmoeting zijn we overtuigd dat hij er alles aan zal doen om onze dag zonder stress te laten verlopen . Veel succes met de voorbereiding.
hey,
wij zijn van Menen , ook fervente vw liefhebbers , we hadden vroeger een kevertje maar hebben sinds drie jaar een vw t1 busje waarmee we ook zullen trouwen. :-) :-)
Wij hebben Davy Delem als ceremoniemeester en sinds onze eerste ontmoeting zijn we overtuigd dat hij er alles aan zal doen om onze dag zonder stress te laten verlopen . Veel succes met de voorbereiding.
Wij hebben als ceremoniemeester Luc Boone. Een heel sympathieke man!Wij hebben er een goed gevoel bij dat hij dat goed gaat doen op onze trouw :)http://www.ceremonieboone.be/
Bedankt voor de reactie's ik neem contact op met enkele die werden gezegd.