Terug naar overzicht
Wij trouwen er dit jaar in september. Dus kan je nog geen ervaringen meegeven daarover. Ik vind het voorlopig wel een super service, heel snel antwoord op al je vragen en mails. Toen wij de zaal nog niet hadden vastgelegd, was ik ook op zoek naar ervaringen. De paar ervaringen die ik heb gevonden waren althans heel positief, maar zo veel ervaringen heb ik ook niet gevonden omdat de zaal toen nog niet zo lang open was.
Ik ken geen ervaringen qua trouwfeesten, maar een goede vriendin woont er vlakbij en altijd als we er samen voorbij rijden zegt ze dat dat een heel goede zaal is... ;-) DUS? ....Wat ik jou wél kan aanraden is de bloemist in Kermt. Ik heb onlangs een fotoreportage gezien van bloemen die hij had gemaakt voor een huwelijk. Ik was in de zevende hemel! :-) Ik ga daar dus ook al mijn bloemen bestellen...
@Jolien: is dat bij floregineel? Daar gaan wij ook onze bloemen bestellen ;) Ik heb dus een goede keuze gemaakt... :D
Dankjewel voor de reacties. We hebben het er intussen op gewaagd! :) Heb er een goed gevoel bij dus dat komt wel goed.
Ons huwelijk is intussen achter de rug... Voor de bruidjes en bruidegommen die nog op zoek zijn: Kiezelhuys in Kermt is een aanrader. We zijn heel tevreden met onze keuze voor deze feestzaal. Het eten was lekker, de bediening vriendelijk en de zaal heel gezellig. Ook tijdens de voorbereiding werden we super begeleid.