Nu Online
Momenteel zijn er 634 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

voorbereidingen

27-1-2015 23:57:23
Op kerstdag vorig jaar ben ik ten huwelijk gevraagd. Omdat we dit jaar wouden trouwen kwam de stress redelijk snel. We gaan op 8 augustus trouwen 2015. Mijn toekomstige is jarig op 8 januari en i' op 8 september dus was 8 augustus onze dag. Ik heb een partner die met mij alles mee helpt. Zo hebben we al op een maand onze zaal en ons eten onze dj en ik heb zelfs samen met mijn beste vriendin vorige week mijn kleed gaan kiezen. De tranen rolde over onze wangen toen ik het aanhad. Onze uitnodigingen heb ik ook al en de meeste hebben ze al zelfs al gehad. Ik kijk zo naar uit na onze dag en ik bewaar alle mooie aantekeningen in een boek.

cindy
8-8-2015
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 493

Jolien
15-8-2015
 Meld misbruik28-1-2015 9:18:14

Uitnodigingen nu al verstuurd?? Normaal doe je dit pas 2 maanden op voorhand...

Of bedoel je save-the-date?

cindy
8-8-2015
 Meld misbruik28-1-2015 11:39:59

Nee de uitnodigingen zelf. Op werk hebben ze die al gehad. Omdat we in augustus trouwen gaan er ook veel op verlof daarmee. De familie heeft ze nog niet en de vrienden ook niet maar die weten wel dat 8 augustus onze dag is. Ik ben graag voorbereid.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...