Nu Online
Momenteel zijn er 588 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Een dankendwoord

28-1-2015 0:43:55
Voor dat de mensen gaan eten wil ik verschillende mensen die er zijn bedanken zoals mijn papa die ook mijn getuige is mijn COLLEGA'S en een tante en een vriend aan huizes bij mijn ouders en mijn beste vriendin en iemand waar ik stage heb gedaan. Ik wil, dan ook alleen mensen op mijn trouw die iets voor me betekenen en die er altijd voor me waren niet alleen nu maar ook toen ik kind was. Helaas heeft mijn blad twee bladzijde waarop staat wat elk persoon voor me betekent en ook warm en wil na dat ik dat heb gelezen elke persoon die ik dankbaar ben een roos geven omdat i' vroeger te veel mee heb gemaakt. Maar die van mij vind dat ik ieder bedankje op een kaartje moet schrijven en het zo moet afgeven maar i' vind dat iedereen mag weten wat deze personen voor me beteken dus ik denk dat die brief nog geen zes minuten in beslag neemt en i' weet dat er ook tranen zal vloeien bij velen van hun. Dus zit met mijn handen in het haar.

cindy
8-8-2015
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 550

tine
5-9-2015
 Meld misbruik28-1-2015 18:32:04

Hallo,

Ik zou persoonlijk ook een kaartje geven in plaats van iedereen te overlopen.

Wie weet vindt iemand het kwetsend als je iets over iemand (vb. lief) zegt maar niet over hem/haar.

cindy
8-8-2015
 Meld misbruik29-1-2015 23:18:38

Nee het zijn echt persoonlijke mensen. Mijn papa, mijn tante, een vriendin des huizes, mijn beste vriendin en mijn vroegere stagemonitor en mijn kleine zus en mijn collega waar ik elke dag mee werk. Ik twijfel nog hoor want ik weet dat het lezen in snikken zal gebeuren maar als ik een kaart geef denk ik ook dat andere willen lezen wat erop staat.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...