Terug naar overzicht
Save the date hebben wij via e-mail verstuurd en ook met de bedankkaartjes achteraf zijn we dit van plan. (Indien er gasten zijn die geen mail hebben, kan je nog enkele foto's afdrukken.)De uitnodigingen hebben ik zelf gemaakt via carddreams. Uiteindelijk heeft iedereen die even op z'n prikbord hangen, maar verdwijnt het achteraf toch in de prullenmand... Kan je inderdaad beter investeren in een goede fotograaf, dat is iets blijvends voor jullie tweetjes!
Wij hebben Jouwmoment-videoproductions.nlZe zijn van Nederlands limburg.wij hebben hun enkel voor het filmen maar ze trekken ook foto's zeker een op de website kijkenWe hadden al een fotograaf maar ze komt vanaf smorgens , ceremonie en dan foto's niks op het feest daar om wilde ik iemand die het feest kwam filmen bedacht ik een tijd later.Onze uitnodigen komen van bij vistaprint. Bestel vaker dingen via hun en kreeg een mail dat ik uitnodigingen aan 50% . Dus gelijk iets uitgezocht en besteld
Beste Eef,Eerst en vooral proficiat met de verloving!Bij ons staan emoties en spontane foto's hoog aangeschreven.Voor je het weet is je huwelijk voorbij en dan is het belangrijk om mooie foto's te hebben zodat je nog vaak terug kan denken aan jullie Grote Dag.Al onze prijzen zijn BTW inclusief (zeer belangrijk) en netto, er komt dus verder niets meer bij.We leveren alle foto's op usb stick in hoge resolutie (deze krijg je nl. niet op een DVD wegens te weinig geheugen, vandaar de USB), zonder watermerk, zonder meerprijs.Ga gerust eens kijken op onze website:http://cedricalexandre.com Indien je graag wat meer info wenst, ik stuur je graag vrijblijvend een offerte op.Nog veel succes met de voorbereidingen!IsabelleCedric Alexandre Photography