Nu Online
Momenteel zijn er 634 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Nog 100 dagen...

28-1-2015 17:40:54
Nog 100 dagen te gaan en nog zoveel te regelen... De eerste zenuwen slaan soms toch toe.
Is er nog iemand die trouwt op 9/5, hoe ver staan jullie met de voorbereidingen??

Groetjes

evelien
9-5-2015
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 688

Céline
9-5-2015
 Meld misbruik28-1-2015 20:44:58

Wij trouwen ook op 9 mei! Grappig, ik stond er helemaal niet bij stil dat het vandaag nog exact 100 dagen is :-)
We zijn volop de laatste hand aan het leggen aan de uitnodigingen. Huwelijksreis is ook net geboekt!

Inge
22-5-2015
 Meld misbruik28-1-2015 20:50:44

100 dagen, een magische grens :-) Kan je net als de jeugd je laatste 100 dagen gaan vieren, haha. Hier nog 113 dagen...

Wat is in orde:
- Getuigen
- Bloemenmeisjes (voor de kleinste nog een jurkje zoeken)
- Bruidsmeisjes
- Cadeaus ouders/getuigen/bruidsmeisjes
- Bedankjes gasten (enkel nog snoep bestellen om te vullen)
- Uitnodigingen (verstuur ik half februari)
- Gemeente (datum ok, half februari officiële aanvraag en bespreken burgerlijke plechtigheid)
- Zangeres 's avonds (half februari bespreken we het repertoire)
- Jurk (+ schoenen, jasje...)
- Kostuum (+ schoenen...)
- Ringen (net sms gekregen dat onze ringen en de juweeltjes klaar zijn eind deze week!)
- Zaal en menu (enkel nog aantal gasten doorgeven half april)
- Fotograaf en locatie
- Kapper en make up
- Decoratie
- Huwelijksweekendje geboekt
- Gastenboekje

Moet enkel nog langs gaan bij de bloemist om de boeketjes te bestellen. Heb haar wel al wat foto's met ideetjes doorgestuurd, dus ze weet alvast welke richting ik uit wil.

Hopelijk ben ik niks vergeten! :-)

Liesbeth
9-5-2015
 Meld misbruik29-1-2015 14:43:52

Hey!
Wij trouwen ook 9 mei :)

De ceremonie moet nog volledig geregeld worden samen met de boekjes.
De uitnodigingen zijn klaar en worden midden febr verstuurd.
Verder nog versiering in orde brengen voor de zaal en afspreken met fotograaf, videograaf, ceremoniemeester en zaal. Nog veel te doen!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...