Terug naar overzicht
Wij trouwen ook op 9 mei! Grappig, ik stond er helemaal niet bij stil dat het vandaag nog exact 100 dagen is :-)We zijn volop de laatste hand aan het leggen aan de uitnodigingen. Huwelijksreis is ook net geboekt!
100 dagen, een magische grens :-) Kan je net als de jeugd je laatste 100 dagen gaan vieren, haha. Hier nog 113 dagen... Wat is in orde:- Getuigen- Bloemenmeisjes (voor de kleinste nog een jurkje zoeken)- Bruidsmeisjes- Cadeaus ouders/getuigen/bruidsmeisjes- Bedankjes gasten (enkel nog snoep bestellen om te vullen)- Uitnodigingen (verstuur ik half februari)- Gemeente (datum ok, half februari officiële aanvraag en bespreken burgerlijke plechtigheid)- Zangeres 's avonds (half februari bespreken we het repertoire)- Jurk (+ schoenen, jasje...)- Kostuum (+ schoenen...)- Ringen (net sms gekregen dat onze ringen en de juweeltjes klaar zijn eind deze week!)- Zaal en menu (enkel nog aantal gasten doorgeven half april)- Fotograaf en locatie - Kapper en make up- Decoratie- Huwelijksweekendje geboekt- GastenboekjeMoet enkel nog langs gaan bij de bloemist om de boeketjes te bestellen. Heb haar wel al wat foto's met ideetjes doorgestuurd, dus ze weet alvast welke richting ik uit wil. Hopelijk ben ik niks vergeten! :-)
Hey!Wij trouwen ook 9 mei :)De ceremonie moet nog volledig geregeld worden samen met de boekjes. De uitnodigingen zijn klaar en worden midden febr verstuurd.Verder nog versiering in orde brengen voor de zaal en afspreken met fotograaf, videograaf, ceremoniemeester en zaal. Nog veel te doen!