Terug naar overzicht
Misschien jz even verdiepen in zijn genre er een mooie tekst uitzoeken?Nothing else matters gaat wel diep uiteindelijk.Wij hebben een lied gekozen waar we ons beide in terugvinden.Groetkes
Mijn vriend heeft het lied gekozen want hij zei dat dit lied alles verteld wat hij voor me voelt. Dus de eerste x dat ik het hoorde kwamen de tranen en de tweede x ook. En als ik het terug hoor ja weer zijn die traantjes er. Groetjes
Eens kijken voor een andere versie. Wij vonden een liedje compleet kloppen ivm de tekst maar was zo niet echt een slow liedje. Nu een pianoversie gevonden en peis dat het dat gaat worden
Ok, Creep is zoals jezelf zegt niet echt een romantische track (wel een keigoed nummer :-). Romantisch...zijn jullie 'romantische' mensen?Maar indien dit nummer jullie beiden gevoelsmatig erg aanspreekt, waarom niet? Het nummer verbindt jullie, wat er ook voor zal zorgen dat jullie dit zeker zullen laten zien op de dansvloer, is dit niet voldoende?Verleden zomer een house-nummer als openingsnummer gezien.https://www.youtube.com/watch?v=WBxwAoAOuV0 Niemand in de zaal had er iets aan, maar het koppel duidelijk wel, gingen volledig uit de bol en zo moet het uiteindelijk zijn.mvg
We zijn helemaal geen romantische mensen ;) en hechten ook niet zoveel belang aan de openingsdans maar willen het wel doen. Goede tip om een andere versie te nemen van Nothing Else Matters, want geeft ook een andere kijk op het liedje. Zeker al een mooie versie gevonden hiervan. Hopelijk komen we er snel uit. ThxMelissa
Leuk dat te horen☺
en Landing in Londen van 3 doors down?