Terug naar overzicht
De dag van onze dromen. Waar we op willen hopen is dat jullie deze dag met ons mee mogen overlopen. Jullie betekenen alles voor ons en we willen jullie dan ook graag bij ons. Wij en wij zij aan zij dat maakt ons vooral heel blij. We wandelen het pad van liefde niet alleen ,nee dat doen we samen met de mensen die waar we van houden om ons heen. We geven elkaar het ja woord, het woord van eeuwige trouw en ik word een stralende vrouw. We willen dit geluk met jullie delen omdat wij ook veel van jullie leren. Door mensen zoals jullie weten wij wat houden van iemand is en mogen jullie zeker en vast niet ontbreken bij de mis. Ik hoop ilse dat je er iets aan hebt. Groetjes. ☺
Cindy, Amai, wat mooi!!! Super gewoon!! Heel erg bedankt, dit is nu wat ik echt bedoeldegroetjesIlse
Ooh Dank je wel Ilse. Ja ik lees het nog vaak en krijg nog altijd de kippenvel over heel mijn rug. Succes Ilse xxx
Hè Ilse, Ik vroeg me eigenlijk af als je al een tekst heb of als je wat ideeën uit mijne tekst heb genomen? Wil je mij aub iets laten weten? Ben nu nieuwsgierig. Als ik kan helpen ik hoor het wel. Groetjes x
Hey Cindy Heb men tekst aangepast, niet volledig die van jou overgenomen.Maar jouw voorbeeld heeft me geïnspireerd :-))bedankt!!ilse
Ooh heel leuk om te horen. Ben blij dat ik je heb kunnen helpen. Groetjes