TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Nele
15-5-2015
|
30-1-2015 12:23:20
Beste Kim,
we zitten niet in dezelfde regio, maar ongetwijfeld zijn er ook bij jullie in de buurt firma's die volgens "totaalconcept" werken.
Je moet eens googlen naar verhuur van tenten, feestmateriaal, etc... denk ook aan een toiletwagen !! Wij hadden (toen er nog sprake was van een tuinfeest, ondertussen hebben we toch een zaal gekozen) contact met een firma die verhuur van die zaken deed, en die ook nauw samenwerkte met een brouwer, traiteur, en dergelijke.
Veel succes alvast met het zoeken en plannen! :)
|
|
Kim
10-5-2012
|
30-1-2015 12:41:26
Merci Nele! Ik ben me er ondertussen van bewust dat het tuinfeest duurder zal zijn, en veel meer organisatie vergt dan een "zaalfeest", maar hier hebben we altijd van gedroomd.. Waarom hebben jullie besloten toch voor een zaal te kiezen? Bedankt voor de tip! Groetjes, Kim
|
|
WWW.DISCOVIDEO.BE
|
30-1-2015 12:52:53
Tuinfeest in het voorjaar? Verwarming zeker niet vergeten! In geval het weer tegenzit.
mvg
|
|
Nele
15-5-2015
|
30-1-2015 13:48:41
Hallo Kim,
Wij hebben uiteindelijk toch voor een zaal gekozen omdat onze gastenlijst iets groter werd dan we allereerst in gedachten hadden.
Mijn partner wilde nooit een feest, dus als alternatief opteerde ik voor een tuinfeestje met onze ouders, zussen, getuigen. Maar plots wilde hij dan toch meer volk dan dat kerngroepje, en organisatorisch werd het gewoon makkeljiker (en ook voordeliger) om op verplaatsing te gaan. We doen nu nog altijd veel zelf, het basis idee blijft behouden, maar ik zit niet met den opkuis achteraf. ;)
Hou ook rekening met parkeergelegenheid, buren die je al dan niet moet verwittigen en/of uitnodigen, slecht-weer-opties... Maar als het jullie droom is, en het budget werkt mee: go for it !! :)
|
|
Nadine
16-5-2015
|
30-1-2015 16:56:20
Hey, Wij hebben de foodtruck van hapjes en co Kasterlee. je kan ook eens horen bij Cafe welkom on wheels (Noorderwijk). Dit zijn een aantal VW busjes ingericht als bierbusje, frietbusje... kunnen bij jou thuis in de hof evt staan....
|
|
Kim
10-5-2012
|
9-2-2015 8:16:21
Tuinfeest zal het helaas niet worden... Om dezelde reden als Nele Toch bedankt voor alle tips!
|
|
Nele
15-5-2015
|
9-2-2015 12:56:07
Haha ja Kim, tis iet wreed he, tuinfeestjes plannen !! ;-)
Geniet van jullie feest op locatie! Misschien is er wel een tuin of terras aan, zodat jullie toch een buitengevoel kunnen hebben !! :)
|
|
Kim
|
22-1-2016 19:59:50
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|