Nu Online
Momenteel zijn er 300 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Brebonna

31-1-2015 15:57:24
Wij zien Brebonna heel erg zitten, echt ideale zaal voor wat we willen en het aantal pers. Nu blijkt het te koop te staan. Zij zeiden daar zelf niets van. zij vinden dit zelf geen probleem. Elke goede horecazaak valt volgens hen over te nemen... We zouden 2000 euro bij reservatie moeten betalen, wat ik vrij veel vind anderhalf jaar op voorhand. Zij vragen ook 750 euro extra voor gebruik zaal en muziekinstallatie, dit lijkt mij vrij ongewoon voor een restaurant/feestzaal... Wat vinden jullie?

ellen
20-8-2016
Meld misbruik

Reacties: 11 | Gelezen: 1663

cindy
8-8-2015
 Meld misbruik31-1-2015 16:01:59

Hè Ellen,

Persoonlijk vind ik dit ook nog al een grote som. Wij moesten voor onze zaal met restaurant maar 100 Euro voorschot betalen en zij doen ons eten. Wat als dit niet word overgenomen dan staan jullie daar. Ik zou rustig verder kijken en niet op dit wachten. De economische draait slecht ook in de horeca. Veel succes

ellen
20-8-2016
 Meld misbruik31-1-2015 16:08:10

Zo een overname kan ook een nieuwe kok met zich meebrengen, ik vind dat dus wel een reden tot zorgen. Zij vinden een mogelijke overname geen punt... Maar we hebben ons hart daar echt verloren en al de rest lijkt nu minder. We zouden iets in dezelfde stijl moeten vinden, maar ik kwam nog niets tegen in oost- Vlaanderen

Jolien
15-8-2015
 Meld misbruik31-1-2015 16:29:53

Ik vind het ook een reden tot zorg en zou het persoonlijk niet doen...

Wie weet hebben de nieuwe eigenaars heel andere normen en waarden?
+ ik vind het voorschot véél te hoog!
Wij betalen 500 euro voor DJ + installatie (ook verplicht van de zaal uit)

ellen
20-8-2016
 Meld misbruik31-1-2015 16:31:33

Dj zit er nog niet in bij ons...

Brenda
10-9-2016
 Meld misbruik31-1-2015 17:06:54

Persoonlijk zou ik dit ook niet zien zitten..

Onze zaal is ook geboekt en wij moesten zelfs geen voorschot betalen! De eigenaar zei zelf dat hij niet graag betaalt voor iets dat hij nog niet heeft.. Wij moeten hierdoor ook pas betalen een week na de trouw..

Ik zou het toch goed overwegen want stel u voor dat dit niet in orde komt en dat je zo een andere kans misloopt.. Want voor een zaal moet je toch goed op voorhand boeken

Bianca
13-8-2016
 Meld misbruik31-1-2015 21:23:19

Wat het voorschot betreft, wij hebben ook 1,5 jaar op voorhand onze zaal gereserveerd mn Hof van Nazareth en wij dienden ook een voorschot te betalen (1500 euro). Voor het gebruik van de Salmonzaal moeten we ook een extra bedrag betalen.. Wij vonden dit voorschot eerst ook een aanzienlijk bedrag maar achteraf hebben we gemerkt dat het toch wel gebruikelijk is om een voorschot te vragen. Wat de overname betreft, persoonlijk zou ik me hier wel zorgen over maken maar ben dan ook niet de meest zorgeloze persoon ;) Als jullie toch absoluut voor deze zaal willen gaan, kunnen jullie geen extra clausule in het contract opnemen mbt de overname?

cindy
8-8-2015
 Meld misbruik31-1-2015 21:28:05

Ooh meid ik weet wat het is als je je hart ergens aan hebt verloren en dan is ook niks beters dan die enen zaal. Maar liever dat dan een gebroken hart. Ik weet deze keuze is niet simpel. Je ziet dan alles Hoe dat jij het wilt en dan zit er iets tussen maar geloof me je vind nog een mooie zaal.wij hadden ook een zaal op het oog maar die was niet vrij dus zochten we verder en nu hebben we een zaal waar ik echt gelukkig van word en die andere zaal belde ons om te zeggen dat het nu toch vrij was en we zeiden te laat we hebben nu een en ze vroeg de welke en toen we dat zeiden zei ze ook een heel goeie keuze. Ga op je gevoel af die laat jouw nooit in de steek. Succes xxx

kathleen
28-5-2016
 Meld misbruik1-2-2015 11:09:42

Hey wij twijfelden ook aan Bebronna, maar hebben uiteindelijk voor zaal Tybeert in Daknam gekozen. Mooie zaal, vriendelijke man, lekker eten,... Man heeft al 16j ervaring en Bebronna is nog erg jong en hadden er niet voor 100% vertrouwen in. Bij Tybeert hebben we reeds een voorschot van 2000 euro betaald, nietweinig, maar wordt toch vaak gevraagd. Groetjes

Bjorn

Meld misbruik8-3-2015 23:15:00

Beste trouwers,

Ik wil kort even reageren in de naam van Bebronna aangezien ik niet zou willen dat mensen en potentiële klanten verkeerde dingen van ons denken.

Ten eerste is het overlaten van de zaak niet meer aan de orde. Het team focust zich volledig op een bomvolle kalender in 2015 en we kijken uit naar een (hopelijk) bomvol 2016.

Ten tweede is het bedrag van het voorschot al 4 jaar bij ons hetzelfde. Het is een policy die we hanteren en dient ter bescherming van zowel jullie als ons.

Als laatste wil ik nog meedelen dat we inderdaad een jonge zaak zijn, met voornamelijk een jong team. Maar we gaan er prat op dat elk feest dat bij ons heeft plaatsgevonden top was. Elk koppel dat de voorbije jaren bij ons getrouwd is zal dat beamen. Helaas zijn deze mensen niet meer aanwezig op het forum. Indien geïnteresseerde koppels bij ons in de zaal een aanbeveling willen of een mening van een koppel dat bij ons getrouwd is dan geven wij met veel plezier contactgegevens door van koppels die bij ons zijn getrouwd.

We hopen veel van jullie trouwers nog bij ons in de zaak te ontmoeten!

aline
23-8-2014
 Meld misbruik20-3-2015 13:57:56

Wij zijn getrouwd in Bebronna op 23/08/2014 en hebben hier nog geen seconde spijt gehad en ons feest was elke cent meer dan waard.

We hebben ook ons voorschot gegeven ruim 1,5 jaar op voorhand. Als je je bij bebronna zorgen zou maken omtrent het voortbestaan van de zaak, dan zou ik dat bij elke andere zaal ook hebben. Zoieso kost een huwelijk veel geld en je moet veel voorschotten betalen, dit hoort er nu eenmaal bij.

Ellen, voor ons was Bebronna ook echt de ideale zaal qua stijl en mogelijkheden. We hebben er ook onze ceremonie gehouden en de hele organisatie van de avond (verwijderen tafels voor avondfeest,...) verliep echt veel vlotter dan ik al heb meegemaakt op andere trouwfeesten.

Als je nog vragen hebt mag je mij ook steeds mailen (alinedbacker@hotmail.com) ik kom niet meer zo vaak op het forum.

laurence

Meld misbruik28-3-2015 19:36:24

Hallo iedereen,

Wij zijn in Bebronna getrouwd op 17 september 2014. Een feest om nooit te vergeten! Zowel bij de voorbereidingen alsook op de dag zelf verliep alles vlekkeloos! Wij hadden 2 recepties, een dinner en dansfeest. Alles was tot in de puntjes verzorgd en geregeld. Ik zou me dus zeker niet laten afschrikken door de leeftijd van het team. Ze weten zeker van aanpakken. Bebronna is echt een super locatie! Prachtige zaal, super mooi terras en wat een uitzicht. Plus ze staan voor kwaliteit! Voor ons was het elke cent meer dan waard! Niet twijfelen!!! Bebronna is gegarandeerd een goede keuze!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende Trouwen met zicht op zee! in Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl! Meer info
Zalen 138b Beleef uw feest met zalen 138b! in Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur. Meer info
Hof Ten Bosse Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening in Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan. Meer info
Feestzaal SCALA BVBA Feesten in een uniek decor... in Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven. Meer info
Den Orchidee Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven! in Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service. Meer info
Hof Van De Putte Uw feest ... onze zorg ! in Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'. Meer info
Feestzaal Liefmans Catering with a heart in Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens. Meer info