Terug naar overzicht
beste, ik weet niet van welke regio je bent maar wij wonen in west vlaanderen dicht bij de franse grens en ik ben voor de bruidskindjes juist de grens overgestoken. Wij hebben twee bruidskindjes , het jongetje wou per se een maatpak met das en het meisje een mini trouwkleedje. dit heb ik daar gevonden en we hebben 55 euro betaald voor het maatpak, en 90 euro voor het kleedje ik vond de prijs heel goed meevallen en de retouches zijn inbegrepen ;-) veel succes
Lindsey, kan jij het adres eens doorgeven. De oudste staat erop dat hij een pak met das wilt en de dochter wilt graag een prinses zijn ;-)
HeyJa ik wil ook wel het adres eens. Ik ben van Gent, maar dat valt op zich nog wel mee voor naar daar te gaan.Dankuwel!
de winkel heet tules et tafetas en is gelegen in de rue de lille, Halluin (rijselstraat in menen gewoon rechtdoor rijden , is een 100 meter over de grens) succes!!
Onze dochter haar kleedje kost125 euro, maar dat is ook voor haar lentefeest in mei dit jaar. Met mooie blinkende schoentjes eronder. :-)
Bedankt Lindsey!