Terug naar overzicht
Hallo Kim,Wij zijn gaan prijs vragen in Art Nouveau en was toch aan de dure kant (vonden wij...) Je zat er toch al gauw aan €90 pp voor eten...Het zou er wel heel lekker zijn.We hebben uiteindelijk gekozen voor Hof ter velden in Baasrode, beter qua prijs en ook heel mooie zaal. We gaan er binnenkort eens gaan proeven :-)Veel succes nog met de zoektocht naar de zaal!
Qua eten maakt het ons niet zo uit wij zijn met niet zoveel het is eerder de forfait van drank met de avondgasten wij willen de avondgasten met het dessert laten komen
Hey Kim,Wij geven ons trouwfeest in Art Nouveau.We zijn verschillende zalen gaan bekijken, en deze sprak ons persoonlijk het meeste aan. Qua prijs komt het ongeveer overeen met vele andere zalen die wij gezien hebben. Niet de goedkoopste, dat is waar. Maar in de prijs zit wel drankenforfait, wat je bij sommige andere zalen niet hebt.GroetjesInge
Ik ga wss volgende week bij art nouveau kijken en ben nog aant wachten op reavtie van malpertus, ben je daar toevallig niet geweest?
Wij zijn daar uiteindelijk niet meer geweest. Ik had ook prijs gevraagd, en de prijzen leken vergelijkbaar. Maar we hadden eerst een afspraak bij Art Nouveau, en we waren allebei meteen verkocht :) Dus we hebben dat dan vastgelegd.Succes met de zoektocht!
Oh super, leuk als je direct verkocht bent aan een zaal he,Ik ga volgende week ben benieuwd, Thanks en jij ook nog veel plezier met het aftellen!