Terug naar overzicht
Hey Girls,
Ik heb nu zaterdag mijn eerste pasbeurt gepland maar ik begin net wat af te vallen.
ik bleef lang op hetzelfde gewicht, ondanks de inspanningen maar nu gaat het vlot vooruit...
Maar ik kan mijn pasbeurt niet nog meer uitstellen want anders wordt het nog teveel werk voor de winkel.
Mag ik na mijn eerste pasbeurt nog afvallen, en zo ja, hoeveel nog??
Alvast bedankt meisjes
Groetjes xxx
Het zal een beetje afhankelijk zijn van je kleed. Maar mij vertelden ze altijd dan het gemakkelijker is om een stukje stof weg te nemen dan om er nog een stukje bij te zetten. Vraag dat gewoon in de winkel en zij zullen je zeker een antwoord geven hoor. Ik veronderstel dat je op 3 maanden tijd geen tientallen kilo's meer zult afvallen dus die kilo's die je nog kwijtraakt zullen wss geen probleem zijn.
Hey! Het zal inderdaad afhankelijk zijn van je kleed dus best gewoon eens vragen in de winkel. Bij mij hebben ze mijn kleed 2 weken op voorhand nog moeten innemen hoewel ik niet op dieet ben gegaan maar gewoon van "stress". Ik had m'n eerste pas al eind april gehad terwijl we pas trouwden begin oktober. Toen ik in september de volgende pas had, was ik wat kilo's kwijt en was het kleed dus te groot. Eerst wilden ze het niet meteen innemen omdat het extra werk was maar na aandringen hebben ze de nodige aanpassingen correct gedaan en ben ik mijn kleed 1 week op voorhand gaan halen. Toen zat het perfect en een week later op de trouwdag zelf zat het opnieuw losser.. Dus afvallen kan altijd en kleine aanpassingen moeten zeker mogelijk zijn volgens mij! :) Groetjes!
Ik moet voor mijn eerste pas midden mei gaan. Ze vroeg als ik iemand was die vlug bij kwam of afviel. Ik blijf gelukkig altijd op mijn gewicht. Ik val misschien een kilo af maar kom die ook terug bij maar ik weeg eigenlijk altijd het zelfde. Ik zou dit vragen waar je het kleed koopt. Groetjes ☺☺
Mij hadden ze in de winkel gezegd dat er 8 kg speling op mijn gewicht mocht zitten (bustier Ladybird), en idd beter vermageren dan verdikken (inpakken kan altijd, verbreden daarentegen...)