Terug naar overzicht
Goh, ik snap wel dat je deze hebt!Mag je hem dan ook geen tips geven in wat je zelf zou willen? Ik bedoel: kan je hem zo niet wat zeggen: het liefst wil ik witte bloemen en/of zacht roze? Je hoeft daarvoor toch niet te zeggen waarom? Je kan gewoon zeggen dat je dat het mooist vindt... :-)Succes alvast!
Goh, ik snap wel dat je deze hebt!
Mag je hem dan ook geen tips geven in wat je zelf zou willen? Ik bedoel: kan je hem zo niet wat zeggen: het liefst wil ik witte bloemen en/of zacht roze? Je hoeft daarvoor toch niet te zeggen waarom? Je kan gewoon zeggen dat je dat het mooist vindt... :-)
Succes alvast!
Ik zou hem ook zeggen wat je mooi cind en kijk anders eens naar bruidsboeketten en geef je mening over wat je wel en niet mooi vind. Als je al een roze kleed hebt zou ik echtgeen roze bloemen nemen. Eerder witte. Praat er samen over zonder hij je jurkje weet. In elk geval succes. Groetjes
Heb je geen strookje stof meegekregen van de bruidswinkel? Ik had fushia in mijn kleed en de kleur van de bloemen moest echt helemaal dezelfde zijn, anders zou het er echt niet uitzien. Daarnaast wou de bloemenwinkel ook mijn kleed zien om het type bloem erop af te kunnen stemmen (het zijn uiteindelijk calla's geworden). Ik heb het stukje stof in de bloemenwinkel afgegeven en zo kon ze voor mij de calla's in de perfecte kleur bij de groothandel op de kop tikken! http://www.albelli.be/onlinefotoboek-delen/d11b35e0-346... (pagina 16 close-up boeket)Persoonlijk zou ik minstens het kleur laten weten aan de bloemenwinkel!
Hey Isabella,Ik zou persoonlijk ook aan de winkel laten weten dat je kleed roze is. Het is geen typische kleur, en dan kunnen ze het boeket erop afstemmen.Ik zou zelf ook voor witte bloemen gaan eerlijk gezegd. Roze bloemen is riskant denk ik, als het niet dezelfde tint is.Bloemisten zullen normaal gezien geen gele rozen gebruiken in een trouwboeket. Deze staan echter voor ontrouw en bedrog :)Groetjes!
Dank U wel allemaal voor jullie tips en suggesties. Ik heb een stukje stof opgevraagd waar ik mijn jurk heb besteld, en ga dat gewoon bezorgen aan de bloemist. En dan komt het wel goed denk ik hoop ik veronderstel ik...ach relativeren en laten gebeuren he ;-)