Terug naar overzicht
De roode poorte in Meetkerke is een gerenoveerde hoeve (vrij van traiteur)
Ook de pottemaecker hoeve in Meetkerke is een hele mooie locatie en vrij van traiteur.http://www.pottemaecker.be/
Let voor de Pottemaecker op dit praktisch minpunt: verplicht gebruik van begrensde (!) geluidsinstallatie. Het advies hierover van de uitbater zelf bv. is niet relevant. Alleen de vakmensen die er al draaiden kunnen er over oordelen. Met de tops zelf hoor je niet eens duidelijk de aankondigingen door de micro in de zaal gevuld met 100 man. Een beetje punch voor de dansvloer ontbreekt al helemaal. Stiekem volume aanvullen met een DJ monitor is een must.Roode Poorte geen idee, maar ik vrees daar ook voor. Zou dit graag eens weten.
Hoeve Engelendael in Sint-Jan-In-Eremo. Staat bij ons in onze top 3. Heel mooi!
Bedankt, we gaan ze eens bekijken! Zeker bedankt voor de tip ivm geluidsinstallatie, want een geweldig dansfeest is absolute must!
Peter, ik gebruik in de pottemaecker altijd mijn eigen instalatie met een smoesje.
Wij zijn gisteren gaan kijken naar de rode poorte in Meetkerke! Er is een Bose geluidsinstallatie aanwezig! Verder is er niets! Wel een heel mooie locatie... Ook voor traiteur is een ruimte beschikbaar en een privé parking voor zijn personeel. Voor ons is de rode Poorte iets te ver.... Een minpunt : het was er ijzig koud... Ze kunnen. De vloerverwarming aanzetten voor een feest voor de meerprijs van 300 euro maar ik betwijfel of je deze locatie daarmee warm kan krijgen ...
Wij zijn begin mei 2014 naar een trouw geweest in de Roode Poorte en het was er idd ijzig koud, zelfs met dansen lukte het niet om op temperatuur te komen...
Klokhof te Loppem, hele mooie schuur
Het is Klokhof Loppem geworden, leuke indeling zodat het ook geschikt is voor een kleiner feest!