Nu Online
Momenteel zijn er 240 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

vervoer

2-2-2015 20:01:14
Zijn hier mensen die in hun wagen naar het gemeentehuis of zaal gaan? Mijn partner wou met een koets gaan of een limousine. Het is maar 3km van bij ons thuis na het gemeentehuis en van het gemeentehuis naar ons zaal nog niet een km. Ik vind dat dan ook weggegooid geld en wil ik graag in mijn schoonzus haar wagen een witte Ford naar het gemeentehuis en de zaal gebracht worden. Zijn er nog die gewoon met een wagen gaan? Groetjes

cindy
8-8-2015
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 701

Elke
7-6-2014
 Meld misbruik3-2-2015 11:20:13

Wij wonen in het stad van Aalst en zijn daar ook gehuwd. Nog minder dan een km denk ik. En toch wou mijn man niet met onze eigen auto gaan, ook niet met die van iemand anders hoewel er audi's, bmw's en range rovers tussen zaten. Het is misschien een verloren kost maar het hoort erbij en het levert mooie leuke foto's op.

Hoewel ik eerst ook niet voor te vinden was.

Wij hebben uiteindelijk voor "Cubaanse auto" buick 1954 van Nostalgic cars gekozen in fushia roze en het was onvergetelijk om de korte trip op die manier te mogen beleven enne superfoto's!!! Het heeft gewoonweg iets en het hoort er echt bij.....

Gitte
14-4-2012
 Meld misbruik3-2-2015 13:01:30

Wij zijn gewoon met onze eigen auto gegaan (een Alfa Romeo). Ik had geen zin om er een fortuin aan uit te geven, zelfs niet voor "mooie foto's". wij zijn enkel voor de wet getrouwd, in onze gemeente (om een paar km dus). Onze feestzaal was op 40 minuten rijden en we bleven daar overnachten, dus moesten we sowieso onze eigen auto mee om de dag erna te kunnen terugkeren. Ik heb er geen seconde spijt van gehad dat ik geen "speciale" auto gehuurd heb. Maar als je dat zelf belangrijk vindt, moet je dat natuurlijk wel doen he.

Annelies
28-2-2015
 Meld misbruik3-2-2015 15:02:37

Wij wonen op wandelafstand van het gemeentehuis en op 1,5 km van onze feestzaal. We hebben dan ook besloten geen geld uit te geven aan speciaal vervoer. We zullen gewoon onze auto een keer goed poetsen en er een wit lintje aan hangen.

Elke
7-6-2014
 Meld misbruik3-2-2015 21:35:41

mmhh 225 euro is inderdaad een fortuin. En onze eigen auto was naar carwash geweest mét wit lintje. En heb er trouwens ook nog geen seconde spijt van dat we niet met onze eigen auto naar het stadhuis geweest zijn, wat de foto's betreft dat besef je pas achteraf als je je fotoalbum in handen krijgt

cindy
8-8-2015
 Meld misbruik4-2-2015 12:53:32

Ok Dank je wel allemaal voor de reacties. Ik denk toch dat we geen wagen gaan huren en hoeveel foto's trek je van de wagen zelf. Besteed ik liever dat geld aan onze zaal. Groetjes allemaal. X

Julie
31-8-2015
 Meld misbruik4-2-2015 14:23:09

Wij nemen gewoon de mooie wagen van mijn oom mee,'s morgens wisselen van auto's en na het feest rijdt hij gewoon terug met zijn eigen auto en wij ook. :)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...