Terug naar overzicht
Wij wonen in het stad van Aalst en zijn daar ook gehuwd. Nog minder dan een km denk ik. En toch wou mijn man niet met onze eigen auto gaan, ook niet met die van iemand anders hoewel er audi's, bmw's en range rovers tussen zaten. Het is misschien een verloren kost maar het hoort erbij en het levert mooie leuke foto's op.Hoewel ik eerst ook niet voor te vinden was.Wij hebben uiteindelijk voor "Cubaanse auto" buick 1954 van Nostalgic cars gekozen in fushia roze en het was onvergetelijk om de korte trip op die manier te mogen beleven enne superfoto's!!! Het heeft gewoonweg iets en het hoort er echt bij.....
Wij wonen in het stad van Aalst en zijn daar ook gehuwd. Nog minder dan een km denk ik. En toch wou mijn man niet met onze eigen auto gaan, ook niet met die van iemand anders hoewel er audi's, bmw's en range rovers tussen zaten. Het is misschien een verloren kost maar het hoort erbij en het levert mooie leuke foto's op.
Hoewel ik eerst ook niet voor te vinden was.
Wij hebben uiteindelijk voor "Cubaanse auto" buick 1954 van Nostalgic cars gekozen in fushia roze en het was onvergetelijk om de korte trip op die manier te mogen beleven enne superfoto's!!! Het heeft gewoonweg iets en het hoort er echt bij.....
Wij zijn gewoon met onze eigen auto gegaan (een Alfa Romeo). Ik had geen zin om er een fortuin aan uit te geven, zelfs niet voor "mooie foto's". wij zijn enkel voor de wet getrouwd, in onze gemeente (om een paar km dus). Onze feestzaal was op 40 minuten rijden en we bleven daar overnachten, dus moesten we sowieso onze eigen auto mee om de dag erna te kunnen terugkeren. Ik heb er geen seconde spijt van gehad dat ik geen "speciale" auto gehuurd heb. Maar als je dat zelf belangrijk vindt, moet je dat natuurlijk wel doen he.
Wij wonen op wandelafstand van het gemeentehuis en op 1,5 km van onze feestzaal. We hebben dan ook besloten geen geld uit te geven aan speciaal vervoer. We zullen gewoon onze auto een keer goed poetsen en er een wit lintje aan hangen.
mmhh 225 euro is inderdaad een fortuin. En onze eigen auto was naar carwash geweest mét wit lintje. En heb er trouwens ook nog geen seconde spijt van dat we niet met onze eigen auto naar het stadhuis geweest zijn, wat de foto's betreft dat besef je pas achteraf als je je fotoalbum in handen krijgt
Ok Dank je wel allemaal voor de reacties. Ik denk toch dat we geen wagen gaan huren en hoeveel foto's trek je van de wagen zelf. Besteed ik liever dat geld aan onze zaal. Groetjes allemaal. X
Wij nemen gewoon de mooie wagen van mijn oom mee,'s morgens wisselen van auto's en na het feest rijdt hij gewoon terug met zijn eigen auto en wij ook. :)