Terug naar overzicht
Een fotoshoot in Leuven of ergens anders? Dan heb je een leuke herinnering.
Ooh een fotoshoot is leuk ja :-) Ik heb al eens een cocktailworkshop gedaan, namiddagje wellness, ook al eens Bobbejaanland (je vind vaak allerlei kortingsacties), paintball/lasershoot, workshop schermen (klinkt misschien vreemd maar was heel erg leuk), GPS stadsspel the Target, ...
Voor Antwerpen las ik nog iets tofs op www.facebook.com/misboekje :Glaspunt, aanrader voor creatieve en productieve vrijgezellendag Iedereen die al eens een vrijgezellendag heeft georganiseerd, weet dat het niet altijd evident is om een leuke workshop te vinden. Voor wie een creatieve bruid-to-be wil verrassen, kan ik alvast een workshop "Glasjuwelen maken" aanbevelen. Bij Liesbet en Noor van Glaspunt (www.glaspunt.be ) kan je terecht om te werken met een "hotpot". Zo kan je glas smelten in de microgolf en zelf allerlei creaties maken door verschillende soorten glasplaatjes te combineren. Heel ontspannend, helemaal niet moeilijk, leuk om in groep te doen en vooral: je houdt er unieke juwelen aan over die helemaal naar jouw smaak zijn. Ik loop sindsdien bijna alleen nog rond met een van de vijf (!) hangertjes die ik heb gemaakt; een groot succes dus wat mij betreft. En dan maken we graag reclame Misschien een ideetje :-)(bericht van 30-12-2014, heb het even voor je opgezocht :-))
HalloEen dagje in wellness-centra (sauna, Jacuzzi,....)?GroetjesFZ Pro