Nu Online
Momenteel zijn er 544 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Nog 100 dagen...

3-2-2015 9:25:40
Hallo iedereen,

Nog 100 dagen op onze teller... ik krijg het er soms toch een beetje benauwd van !
Alles lijkt onder controle te zijn, en toch... toch draait men maag soms paraplu als ik bedenk hoe dichtbij D-Day nu aan het komen is.

Tips and tricks om kalm te blijven zijn altijd welkom !! :D

groetjes,
Nele

Nele
15-5-2015
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 1326

An
27-6-2015
 Meld misbruik3-2-2015 10:07:13

Hoi,
Ik heb hetzelfde, ben deze nacht wakker geworden na een nachtmerrie en echt gedacht dat het niet goed komt...
Maar we zullen maar relativeren zeker..
Je hebt online genoeg van die to-do-lijstjes, als je dat allemaal hebt en mooi op schema zit, dan komt het wel goed zeker!

Helena

Meld misbruik3-2-2015 12:07:27

Hallo Nele,

Eerst en vooral willen we jullie van harte feliciteren met jullie aanstaande huwelijk.
De periode voor jullie grote dag is een tijd vol liefde, geluk maar ook stress, maar het is ook de aanloop naar een gelukkig en liefdevol leven samen met je partner.
Het is normaal om soms even de controle te verliezen of om je nadeloos zorgen te maken, het gaat tenslotte om jullie langverwachte huwelijksdag!
Om de zenuwen toch een beetje te kalmeren is het altijd een goed idee om een loveshoot te boeken. Op die manier kunnen jullie alvast even wennen aan de camera vooraleer jullie grote dag er is en dat is toch ook alweer een grote zorg minder!
Wat je ook besluit te doen, geniet volop van deze vreugdevolle periode en deel je liefde en geluk met familie en vrienden.
Al onze liefde,
Helena & Wouter Photography

Melissa
23-5-2015
 Meld misbruik3-2-2015 17:03:10

Hey Nele,

ben blij om te lezen dat er ook andere mensen zijn die zo af en toe van die stress momentjes hebben :)
Hier staan er 108 dagen op de teller & betrap me er zelf inderdaad dikwijls op dat ik over allerlei dingen begin te piekeren.
Ik probeer dan altijd eerst te overlopen wat ik allemaal al heb gedaan & wat er in orde is. Voor alle andere dingen probeer ik dan een concreet plan te bedenken, wie moet ik nog bellen/mailen/contacteren, kan ik er überhaupt nu al iets voor doen?
Meestel brengt dat wel wat rust in mijn hoofd :)
Enne voor de rest heb ik ook geen gouden tip vrees is :)

Soms schrik ik ook wel van mezelf dat ik me echt druk maak in eigenlijk stomme onbenullige dingen. Denk dat het gewoon is omdat je er al zo lang naar uitkijkt & zoveel werk/tijd insteekt dat je eigenlijk wil dat alles per-fect is!
De gouden regel is Let it Gooooo :)

Cindy
15-5-2015
 Meld misbruik7-2-2015 15:24:08

hier begint stress toch ook een beetje....nog zoveel te doen precies!
We zijn nu terug beginnen twijfelen of we toch een ceremonie zouden doen...

Nele
15-5-2015
 Meld misbruik7-2-2015 21:04:26

ik druk twijfels direct de kop in. Hoe moeilijk ook soms, ik probeer mij aan het vooropgestelde plan te houden, en mezelf niet nog zotter te maken met inderdaad ook twijfels over een eventuele ceremonie... of toch nog bijkomende gasten... of toch een dj ipv ons namiddagfeest... of... of...

Zo kan ik nog wel even doorgaan. :P

Ik denk dat we soms gewoon onszelf zot maken, door te veel te willen, te perfect te willen doen/zijn...

Zoals Melissa zegt: let it gooooooooooooo !!! :P

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...