TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Nele
15-5-2015
|
3-2-2015 14:44:40
Wij hebben het heel simpel gehouden:
Wij trouwen! Samen met onze dochters Phebe en Ylana nodigen wij jullie uit om mee te komen vieren!
Ik had ervoor ook allerhande sites afgezocht naar vernieuwende ideeën, maar uiteindelijk hebben we gekozen voor de mooie eenvoud :)
We hebben wel in de afbeelding van de uitnodiging een subtiele speelse verwijzing naar onze dochters gestoken :)
Succes alvast ! Groetjes, Nele
|
|
petra
17-7-2015
|
3-2-2015 14:53:28
Zal straks via de laptop onze tekst plaatsen. Onze kinderen kondigen ons aan😉
|
|
Peggy
21-3-2015
|
3-2-2015 16:23:05
Wij zijn 20 jaar samen.
Onze tekst is: In maart 1995 is het allemaal begonnen Toen hebben we elkaars liefde gevonden Nu 20 jaar later, een mijlpaal in ons leven Gaan we elkaar het ja-woord geven
Met Marit als getuige zullen we vanaf 11u30 als man en vrouw door het leven gaan.
|
|
bjorn
10-7-2015
|
3-2-2015 18:43:14
hallo ilse , mss is dit tekstje iets voor jou:
Mama en papa trouwen, ze bewijzen dat ze van elkaar houden wij zien fier te mogen vragen komen jullie op hun mooie dag ook opdagen?
|
|
Elena
29-8-2015
|
4-2-2015 13:17:23
Hey Ilse,
Wat leuk, jullie zijn al bezig met de tekst voor de uitnodigingen. Ik ben nog volop aan het zoeken naar een geschikte uitnodiging voor ons thema en dat is niet evident. Wij gaan vanaf vandaag beginnen "save the dates" uit te sturen! Heb jullie dat ook al gedaan?
Succes! ps: heb je al twee pm's gestuurd, maar je anwtoord niet! Kun je ze lezen? Anders geef je email als je wilt.
|
|
ILSE
28-8-2015
|
4-2-2015 20:57:05
Hey, neen wij hebben geen kaarten voor save the date verstuurd. De meesten zijn mondeling al op de hoogte gesteld! Ik heb geprobeerd jouw pm's te lezen, dit lukt niet... Ik kan ze zelfs niet openen, heel raar! Ik heb nergens mijn zin gevonden voor een mooie en aparte uitnodiging, ik ga een foto laten maken in zwart wit.. Heb al een leuk idee.. Die ga ik dan laten drukken met achteraan de tekst. Spannend! Voor jou ook succes, als je hulp wil, vraag maar. Mijn email: ilse-de-smet@hotmail.com
Groetjes xx
|
|
Annelies
17-7-2015
|
5-2-2015 11:58:43
Bij ons gaat het volgend opstaan;
Onze mama en papa gaan trouwen, dat vinden we reuze fijn. Maar om een feestje te bouwen, willen we graag dat je op de receptie/ avondfeest kan zijn.
|
|
petra
17-7-2015
|
5-2-2015 13:27:09
een paar dagen later dan beloofd maar hier is het dan
( Naam zoontje) en (naam zoontje) kondigen vol trots aan
dat hun mama en papa gaan trouwen
Op (dag maand jaar) staan zij hand in hand
in het kasteel van
Alden Biesen
voor de ambtenaar van de burgerlijke stand
wij willen dit graag samen met u vieren
op (dag maand jaar)
vanaf 19 u
Zaal ******
Straat
plaats
Laat ons voor 17 juni even weten of je wel of niet mee komt
vieren?
Petra 047* ******
Bjorn 047* ******
Kadotip *
|
|
Eileen
4-7-2015
|
22-2-2015 23:05:06
Ik vond dit op een site en ik vind het wel heel lief... Papa en mama en hebben er lang over zitten dromen, en gaan daarom hun liefde met een huwelijk bekronen. De familienaam is ons bij de geboorte al gegeven, en nu krijgt mama hem ook voor de rest van haar leven!
|
|
|
|
Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart.
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Toffe kaarten, die hartjes raken
in Herentals |
Originele trouwkaarten van CartaRosa
in Brasschaat |
Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires
in torhout |
|