Terug naar overzicht
Hey Nadine,een trouwkleed moet je altijd op de persoon zelf zien. Het kan perfect zijn dat de jurk niet mooi oogt op een pop maar wel op jouw lichaam. Dus ik zou zeggen, gewoon gaan passen en heb je toch niet het wauw-gevoel kan je misschien met hier en daar een detail te veranderen toch dat gevoel krijgen.En och, die kilo- dat moet je je echt niet aantrekken. 1 kilo kom je bijvoorbeeld niet bij alleen maar op je taille ofzo. De tijd van de maand of beetje vocht ophouden kan hier een verklaring voor zijn. Een vrouw kan op 1 week 2 kg verschillen dus absoluut niks om je zorgen over te maken. Gewoon pasbeurt vastleggen!!! Veel succes!
Hey Nadine,
een trouwkleed moet je altijd op de persoon zelf zien. Het kan perfect zijn dat de jurk niet mooi oogt op een pop maar wel op jouw lichaam. Dus ik zou zeggen, gewoon gaan passen en heb je toch niet het wauw-gevoel kan je misschien met hier en daar een detail te veranderen toch dat gevoel krijgen.En och, die kilo- dat moet je je echt niet aantrekken. 1 kilo kom je bijvoorbeeld niet bij alleen maar op je taille ofzo. De tijd van de maand of beetje vocht ophouden kan hier een verklaring voor zijn. Een vrouw kan op 1 week 2 kg verschillen dus absoluut niks om je zorgen over te maken. Gewoon pasbeurt vastleggen!!! Veel succes!
Ik zou morgen gaan dan weet je het als je hem aan hebt
Ik zou ook zo snel mogelijk gaan!! Ik duim alvast mee dat het in het echt een super mooi kleedje is,zo een waar je van gedroomd hebt! En hou ons op de hoogte hé!!
Hoi ga maar zo snel mogelijk passen. Dan zal je slaap misschien ook beteren.Wie weet sta je versteld als je je jurk aan hebt. Veel succes alleszins.
Heb afspraak voor volgende dinsdag gemaakt...Superbenieuwd! Hou jullie op de hoogte!