Terug naar overzicht
Er zijn bij Koonings twee afdelingen als ik mij niet vergis. Jurken vanaf €800 - €8000enjurken vanaf €8000 - €25000Ik heb er mijn jurk gekocht en tot hiertoe nog geen moment spijt van gehad; maar het spannendste moet nog komen: de pas, het afhalen, ...
dag jolien eerst en vooral proficiat bij u begint het te naderen he a ist waar bedankt voor uw reactie mss enig idee hoeveel een kostuum voor de heren zou kosten daar?grtjs en nog veel plezier met de voorbereidingen
Dag Tanja, Helemaal geen idee; maar we hebben hier in België zo een leuke winkels. Ik zou daar ook eens gaan kijken...
Ik ben daar al twee keer geweest: voor mijn kleed en voor een kleed van mijn mama. Het is supermooi daar. Je moet wel rekenen dat het +-20% duurder is dan in Belgie (een kleed van Linea Raffaelli voor mijn mama was in Belgie 360euro, daar 490!!! -> ik ben daar vorig weekend geweest). Ik zelf heb daar een kleed van Marylise gepast voor 1700euro die ik in Belgie voor 1400 gekocht heb...
Hallo jolien, ik ben daar geweest en heb daar ook mijn jurk gekocht. Dit is een hele mooie winkel, maar als je niet aangeeft dat je enkel komt voor te kijken gaan ze u toch overhalen om onmiddelijk te beslissen. Maar ze zijn super vriendelijk en nemen heel veel tijd voor u. Achteraf gezien had ik mijn jurk ook dichterbij kunnen kopen maar toen was het al te laat. Desondanks hebben ze mij beloofd dat ik de jurk op tijd ging hebben dus,... Ben benieuwd!!Veel succes met u zoektocht!
Dag Jolien, ik heb al verschillende mensen horen zeggen dat Koonings duurder is dan andere winkels waar ze dezelfde collecties hebben. Je kan altijd gaan kijken en de prijs vergelijken. Dat zou ik doen. Kan je meer overhouden qua budget.
Dag Tanja,Ik ben pas getrouwd op 24/1 en ik heb mijn kleed ook bij Koonings gekocht.Was super tevreden van de service: ze vroegen onmiddellijk naar mijn budget, wat ik wou enzovoort. Het eerste kleed dat de verkoopster uithaalde is het geworden. Na het kiezen van mijn droomkleedje verhuisde ik naar Spanje (maar de trouw ging nog in België door) en ze waren heel begripvol voor het feit dat de pasbeurten zeer laat gingen vallen. Eind december eerste pas gehad en drie dagen voor de trouw kleed gaan afhalen. Zat helemaal perfect op enkele kleine retouches na, maar binnen het uur was dat opgelost.Van de prijs heb ik geen idee of het duurder is dan België of niet. Mijn jurk was van Demetrios en heb nog niet gehoord dat ze dat in België verkopen. Met retouches en hoepelrok incl heeft mijn kleed 2.000 euro gekost.Ze hebben inderdaad ook een herenafdeling maar weet niet of ze veel keuze hebben daarin (mijn man heeft zijn kostuum in Spanje gekocht).Even nog zeggen dat ik naast Koonings ook nog naar E&R in Beringen ben geweest en dat ik de service daar erbarmelijk vond. Ze vroegen niet naar mijn budget, alle kleedjes zijn maat 34 (niet goed voor je zelfvertrouwen!) en ze dringen aan om alle mogelijke accessoires te kopen.Veel succes met je zoektocht in elk geval. Je droomkleedje wacht op je!
Ik was hier ook gaan kijken omdat ik op de site hun groot aanbod had gezien.En ja hoor, mijn kleed heb ik daar gevonden.We hadden alvast een datum gepland om terug te komen met mijn zus zodat zij het ook kon zien voor ik het kocht.Maar gelukkig kwam mijn moeder op het idee om nadien nog snel naar Cermo te bellen of we daar nog konden langskomen,Hier hadden ze exact hetzelfde kleed voor €600(!) minder!! Wij moesten dus geen 2x nadenken.Hebben onze afspraak bij Koonings afgebeld en heb het onmiddelijk bij cermo gekocht. Nu een paar maand later is van het merk van mijn kleed een volledige winkel in Antwerpen gekomen en daar bleek het nog iets van een €70 goedkoper te zijn dan bij Cermo.Mijn advies is om eerst veel rond te kijken voor je iets definitief koopt, hoe aantrekkelijk het op dat moment ook is!
bedankt iedereen voor de tips kga nekeer goed rondkijken overal en vooral passen passen passen !!!!! hahaha
Mijn collega ook bij Koonings geweest. Ben mogen meegaan. Super service gehad en een prachtige bruidsjapon. En keuze daar, dat was ongelooflijk.