Terug naar overzicht
Niemand?
Ik zou dat gewoon zeggen, of een apart klein kaartje maken en dan enkel bij die mensen aan je uitndoiging toevoegen...Succes!
Ik zou dat gewoon zeggen, of een apart klein kaartje maken en dan enkel bij die mensen aan je uitndoiging toevoegen...
Succes!
Dag Britt, wij doen helemaal hetzelfde als jou!Enkel komen wij vóór het wettelijk huwelijk samen voor een glaasje en mini sandwiches om dan met z'n allen naar het gemeentehuis te rijden. Aangezien dit de dichte familie is, zeggen we hen dit gewoon al op voorhand. Niets van op de uitnodiging... :-) Ons momentje!Een kaartje als herinnering kan je ook nog bij de uitnodiging steken, zoals Sjoeke zegt.Nog veel plezier met het maken van de uitnodiging, daar ben ik nog niet! ;-)
Ik zou dat sowieso niet op de uitnodiging zetten. Mensen die 'dicht' bij je staan weten uiteindelijk wel dat er na de wettelijke trouw ook een drankje bijhoort toch? Als je misverstanden wil vermijden, kan je het hen altijd mondeling nog zeggen!
bij ons ongeveer zelfde dagindeling en wij zetten het niet op het kaartje. Verwittigen familie en nauwe vrienden mondeling!