Terug naar overzicht
Dag Nele Kun je dit niet vragen aan een goede vriend of vriendin. Iemand die je vertrouwt in het organiseren en die nog geen prominente rol heeft in je huwelijk, maar op deze manier er wel bij kunt betrekken? Wij hebben een ceremoniemeester die ons vooral helpt met de planning, de andere zaken regelen we allemaal zelf. Je moet een beetje kiezen wat je zelf het leukst of belangrijkst vindt.groetjesEileen
Dag Eileen, Bedankt voor je idee ! Het is ook door mijn gedachten gepasseerd maar ik denk zo niet direct aan iemand die ik dat zie doen ... 'k Zou ook willen dat iedereen er 100 % van kan genieten en dat niemand met die 'last' zit ...Groetjes,Nele
Hey Eileen,De meeste ceremoniemeester werken toch zo? Je bent altijd vrij van vervoerskeuze... Wanneer ceremoniemeester alles zelf regelen, spreek je meer van een weddingplanner... Welke streek?Greetz,Christ
Hey Eileen,
De meeste ceremoniemeester werken toch zo? Je bent altijd vrij van vervoerskeuze... Wanneer ceremoniemeester alles zelf regelen, spreek je meer van een weddingplanner...
Welke streek?
Greetz,
Christ
Mechelen (trouw is in Bonheiden) ... merci!
Dag NeleProficiat met jullie trouwplannen.Ik kan jullie als professioneel weddingplanner verder helpen met de coördinatie op de huwelijksdag. Ik stuur je alvast een privébericht met wat meer info.Vriendelijke groetDavy Achtenwww.allegebeure.be
Ik heb hiervoor Lieke Biesemans van Stories By Mabel.Ik kies alles zelf: vervoer, ...Zij omschrijft het heel mooi: zij is ons geheugen, uurwerk, ... op de dag zelf.Ze is op de koop toe ook enorm enthousiast. Je wordt gelukkig van haar!
Merci voor de tips ... maar 't probleem is dat we eigenlijk als een wedding planner hebben (mijn zus ;-) ). Maar ik wil uiteraard niet dat zij zich de dag zelf ergens iets van moet aantrekken ...
@jolien Waarvoor hebben jullie Lieke Biesemans exact ingeschakeld? We zijn er nog niet helemaal uit, maar zou de extra ondersteuning en inspiratie wel kunnen gebruiken :).