Terug naar overzicht
Beste mede-bruidjes,
Ik ben op zoek naar iemand die zowel mijn haar als make-up kan verzorgen op onze trouwdag... Is voor regio Leuven-Mechelen. Trouw gaat door op 8augustus2015.
Alvast merci voor jullie reacties!
Hey, ik laat mijn kapsel en make-up voor de grote dag doen door M A S S Y creations. Het is een meisje van Kessel-lo, bij Leuven. ik heb mijn proefkapel al gehad en ik ben super tevreden :) Je moet ze maar eens zoeken op facebook en contact opnemen als je wenst.
Hallo Sophie, Misschien kan ik je wel helpen, doe reeds 25 jaar bruidjes aan huis en ook make-up, met MAC producten.Kijk eens voor meer info op www.michelsas.be met creatieve groeten, Michel
Hey Elise,Merci voor de tip. Had haar aangeschreven maar ze had jammer genoeg geen plaatsje meer vrij die dag...
Ik volg even mee!Wij trouwen op 18 juli en ik ben ook op zoek naar een kapster om mijn haar op te steken en eventueel ook mijn make-up te doen (basic!).Ik ben niet bepaald een traditionele bruid en wil absoluut geen opvallende make-up. Een kapster met een beetje verstand van make-up zou zeker al volstaan :-)Wij wonen in Leuven.
Ik volg even mee!
Wij trouwen op 18 juli en ik ben ook op zoek naar een kapster om mijn haar op te steken en eventueel ook mijn make-up te doen (basic!).
Ik ben niet bepaald een traditionele bruid en wil absoluut geen opvallende make-up. Een kapster met een beetje verstand van make-up zou zeker al volstaan :-)
Wij wonen in Leuven.
Hallo,Ik ben Nadia en woon in de omgeving Leuven. Ik ben make-up artist en wil bij je komen voor een proef make up!Nadia 0486384032