Terug naar overzicht
Dag Brenda Wij zijn van plan om trouwringen van aurodesign te kopen. Onze juwelier zegt dat zij een uitstekende service hebben. Stel dat je later heel veel vermagerd of wat dikker wordt kunnen u zij dezelfde ringen garanderen in de nieuwe maten voor een schappelijke prijs. Wij zijn dus zeker fan!groetjesEileen
Gewoon al es ideetjes opdoen op de webstek van Auro-Design en Amici :).Volgens mij vind je genoeg, hoor.(Weet overigens wel dat als er goud mee gemoeid is de prijs soms per dag of per week kan schelen. Niet énorm veel, maar soms wel iets.)
Kan je zeker vinden voor dat budget. Maar let op, kan wel verschillen van juwelier tot juwelier.
Bovenstaande merken werden ons ook aangeraden door diverse juweliers in de prijsklasse!Vlotte service en goede kwaliteit.Wij gaan zondag naar een soort 'beursje' van een juwelier. Het 'beursje' gaat door in onze feestzaal te Merelbeke. Als je die dag besteld krijg je nog eens 10%...Ik weet niet van waar je bent maar als je uit het groot Gent bent, wil ik je wel gerust even een mailtje sturen met de gegevens daarvan.
Bovenstaande merken werden ons ook aangeraden door diverse juweliers in de prijsklasse!Vlotte service en goede kwaliteit.
Wij gaan zondag naar een soort 'beursje' van een juwelier. Het 'beursje' gaat door in onze feestzaal te Merelbeke. Als je die dag besteld krijg je nog eens 10%...Ik weet niet van waar je bent maar als je uit het groot Gent bent, wil ik je wel gerust even een mailtje sturen met de gegevens daarvan.
Bedankt voor de info, we zijn van Vilvoorde (Vlaams Brabant). We hebben een juwelier gevonden met collectie van Aurodesign en AmiciOok zijn we aan het twijfelen tussen witgouden ringen en titatium
Ons hebben ze de titanium ringen aangeraden omdat mijn man zware arbeid doet en dit sterker blijkt te zijn... Alé, ik weet het niet he, maar is toch weer goedkoper en als het dan sterker zou zijn...Ik ken ook iemand die ook eerst tatanium ringen heeft gekocht en dan voor hun 10 jaar huwelijk er toch nog een laagje heeft laten opleggen. Gewoon als extraatje...Als je wil, wil ik je wel iets laten weten na zondag.Wij gaan zondag sowieso naar dat 'beursje', en zullen dan ook nog eens informeren naar die verschillen.
Ons hebben ze de titanium ringen aangeraden omdat mijn man zware arbeid doet en dit sterker blijkt te zijn... Alé, ik weet het niet he, maar is toch weer goedkoper en als het dan sterker zou zijn...Ik ken ook iemand die ook eerst tatanium ringen heeft gekocht en dan voor hun 10 jaar huwelijk er toch nog een laagje heeft laten opleggen. Gewoon als extraatje...
Als je wil, wil ik je wel iets laten weten na zondag.Wij gaan zondag sowieso naar dat 'beursje', en zullen dan ook nog eens informeren naar die verschillen.
Je mag me altijd iets laten weten
Oh Sjoeke, kan je gewoon naar die beurs gaan in Merelbeke? Of is het privé? Anders mag je me de gegevens doorsturen want wij moeten ook nog onze trouwringen hebben. copermansm@hotmail.com
Oh Melissa,Het spijt me zo!Ik zie je berichtje nu pas! Je moest je inschrijven, maar moest niet per sé een uitnodiging gekregen hebben. Ik was alvast heel tevreden van de verkopers. Ringen zijn dan ook besteld bij hen (Juwelier Van Ruyskensvelde).We zijn voor Titanium met een streepje wit-goud gegeaan. Heel blij met onze keuze!
Oh Melissa,Het spijt me zo!Ik zie je berichtje nu pas!
Je moest je inschrijven, maar moest niet per sé een uitnodiging gekregen hebben. Ik was alvast heel tevreden van de verkopers. Ringen zijn dan ook besteld bij hen (Juwelier Van Ruyskensvelde).We zijn voor Titanium met een streepje wit-goud gegeaan. Heel blij met onze keuze!
Geen probleem hoor, Sjoeke! :)
Ah dat is misschien nog een idee een titanium ring met streepje witgoud