Terug naar overzicht
Dag Sarah,ik heb zelf een ketting besteld via etsy en dat is supergoed meegevallen. Maar je moet etsy bezien als een grote "online markt" met allemaal kleine handelaars. Dus de ene handelaar zal zeker beter meevallen dan de andere. Maar ik heb er in elk geval geen spijt van en zou onmiddellijk opnieuw bestellen.
2 x oorbellen. Ze lijken er goed op maar de kwaliteit is niet altijd schitterend.Het is wel een betrouwbare site.Groetjes
Hallo ik heb wel al gehoord dat niet élke handelaar even betrouwbaar is. Ik neem altijd eerst even contact op met de firma, als ze binnen de 24uur antwoorden is het wel oké, denk ik. Ik heb mijn ketting laten maken bij een Amerikaanse firma en zij antwoorden dagelijks. Je moet ook wel rekening houden met soms lange levertijden (soms tot een maand). Hoewel ook dit zeer goed meeviel bij mij, slecht 2 weken. Ik zou alleszins ook nog iets bestellen via Etsy.groetjes
Mijn nicht heeft er goede ervaringen mee, en ik heb net zelf ook mijn juweeltjes besteld, ik ben ook benieuwd, maar heb er alle vertrouwen in (inderdaad ook omdat er heel snel gereageerd werd op mijn vraag)
Goede ervaring mee, maar de ene handelaar is idd de andere niet. Sommigen rekenen ook hoge verzendkosten aan, en niet alle handelaars leveren naar België. Mijn levering (uit Zuid-Korea) is supersnel toegekomen, zeer tevreden van.
Ik ben super tevreden :p al meermaal juwelen besteld bij meerdere handelaars en steeds tip top in orde en sneller geleverd dan verwacht.